Simoneb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al jaarlang niet gratis bellen naar vodafone nummers

Beste,

Ik heb een Iphone Atijd 47,50 abbonement die ik vorig jaar heb afgesloten. Daarbij zou ik gratis kunnen bellen naar andere vodafone nummers. Helaas betaal ik al een jaarlang als ik buiten mijn bundel ga naar vodafone nummers. Dit is naar mijn idee onterecht, aangezien het gratis zou zijn naar vodafone nummers te bellen.

Op het forum kwam ik ook tegen dat deze minuten NIET van mijn bundel zouden worden afgetrokken. Dit is echter wel gebeurt. Daardoor heb ik sommige maanden extra moeten betalen omdat ik buiten mijn bundel naar andere nummers heb gebeld. Onterecht dus, omdat hij de vodafone nummers niet had mogen meerekenen in mijn bundel.

Graag ontvang ik van jullie retour wat ik meer dan een jaarlang teveel betaald heb en hoop ik dat het probleem nu opgelost is en ik gewoon gratis kan bellen naar vodafone nummers in het vervolg.

MVG Simone
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Simone, wanneer heb je je abonnement precies afgesloten? Er zijn namelijk verschillende varianten en niet met alle varianten was/is het mogelijk gratis te bellen naar Vodafone nummers. Ik hoor het graag van je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic