Ik heb een zakelijke aansluiting en een maand geleden bij Vodafone zakelijk melding gedaan dat ik geen mobiele dataverbinding meer heb.
Na wat troubleshooten de tip gevolgd om een nieuwe simkaart aan te vragen.
Enkele dagen later de simkaart ontvangen, maar deze kan niet geactiveerd worden vanwege een hangende job voor de oude simkaart.
Afgelopen week te horen gekregen dat Vodafone Global er aan werkt en dat het probleem uiterlijk 3 maart opgelost zou zijn. Deze maandag met Vodafone gebeld, maar nog steeds geen duidelijkheid wanneer het probleem wordt opgelost.
Alle Vodafone werknemers die ik de afgelopen weken heb gesproken, en dat waren er nogal wat, waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam.
Voor de manier waarop je via de website een klacht (niet) kan indienen heb ik geen woorden over. Je wordt gewoon omgeleid naar de help link of help desk.
Het zou fijn zijn om eens wat terugkoppeling te krijgen over wat er met mijn melding gedaan wordt. Een echte oplossing zou nog fijner zijn.
Misschien kan iemand van Vodafone die echt spijkers met koppen kan slaan via email kontakt opnemen?