eselesje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al 9 dagen geen internet

Ik heb al 9 dagen geen internet. Ik heb mijn abbonement verlengd eerder met toestel van Red naar Red unlimited dus onbeperkt internet. Deze zou 18 mei ingaan. Sinds 18 mei heb ik iedere dag opnieuw contact met vodafone, zowel telefonsich als via de chat. Zij geven steeds aan dat er een technische fout is en het zo snel migelijk wordt opgelost. Tot heden niet gebeurt. Daarnaast is mij belooft om voor nu 20 gb aan te zetten ook dit is niet gebeurd. Ik moet betalen voor wen abbonement waar ik geen gebruik van kan maken. Daarnaast heb ik hierdoor heek wat moeilijkheden gehad. Ik heb buiten navigatie nodig en eigenlijk om veel meer redenen heb ik internet nodig maar al 9 dagen zit ik zonder! Thanks vodafone voor de slechte service.!!!!!

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @eselesje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, wat vervelend, geen internet. Maar goed, gelukkig dat je nu hier even aan de bel trekt zodat Vodafone je verder kan helpen. Dit is een klanten helpen klanten community dus ik kan je alleen advies geven wat je zou kunnen doen. Als er echt gekeken moet worden wat er aan de hand is dan moet toch echt Vodafone hier aan te pas komen. 

Wat de beloften zijn, kan ik natuurlijk niet weten, ben niet bij het gesprek geweest, maar als ze dit je hebben toegezegd, dan moeten ze dat ook doen. Misschien dat iemand van Vodafone met je mee kan kijken en zien wat er allemaal besproken is. Als er technische problemen zijn dan zullen ze dit bij Vodafone natuurlijk ook niet fijn vinden en doen ze er alles aan om het op te lossen. Je kan een klacht indienen, dan gaan ze het bekijken, op de juiste afdeling. Maar je kan ook wachten tot iemand hier van Vodafone je kan helpen. Maar dan moet je wel bij je profielinstellingen je gegevens hebben ingevuld, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken.

Heb je overigens al eens gekeken of je simkaart het wel doet in een ander toestel? Je zou het eens kunnen proberen?! En anders zou je nog eens kunnen kijken op het Netwerk en Dekking pagina van Vodafone en daar een storing melden. Of toch nog eens bellen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een keer kunnen resetten (als dat mogelijk is). Er zijn dus nog wel wat mogelijkheden maar laat hier nog even weten wat je hebt gedaan. Dan doen mensen niet dubbel werk 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2864Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @eselesje
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De verlenging van je abonnement gaat dus zeker niet van een leien dakje. Ik kan mij goed voorstellen dat je hinder ervaart doordat je nu helemaal geen mobiele data tot je beschikking hebt. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. 

Mijn collega @Louis heeft op dit gebied achter de schermen net wat meer mogelijkheden dan ik heb. Laat ik daar direct eerlijk in zijn. Hij is vandaag helaas niet aanwezig, maar komende maandag is hij weer paraat op de Community. Stuur één van ons gerust een privéberichtje, zodat we met je mee kunnen kijken. Mocht ik niet iets kunnen ontdekken, dan zal ik hier maandag met mijn collega verder in duiken. We ontvangen via een privébericht dan graag de volgende gegevens van je: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:
E-mailadres:
Simkaartnummer: 

Wil je liever sneller geholpen worden, dan kun je ook altijd overwegen om mijn collega's van social een berichtje te sturen via deze weg. Houd je ons op de hoogte?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic