Hoi @eselesje
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jee, wat vervelend, geen internet. Maar goed, gelukkig dat je nu hier even aan de bel trekt zodat Vodafone je verder kan helpen. Dit is een klanten helpen klanten community dus ik kan je alleen advies geven wat je zou kunnen doen. Als er echt gekeken moet worden wat er aan de hand is dan moet toch echt Vodafone hier aan te pas komen.
Wat de beloften zijn, kan ik natuurlijk niet weten, ben niet bij het gesprek geweest, maar als ze dit je hebben toegezegd, dan moeten ze dat ook doen. Misschien dat iemand van Vodafone met je mee kan kijken en zien wat er allemaal besproken is. Als er technische problemen zijn dan zullen ze dit bij Vodafone natuurlijk ook niet fijn vinden en doen ze er alles aan om het op te lossen. Je kan een klacht indienen, dan gaan ze het bekijken, op de juiste afdeling. Maar je kan ook wachten tot iemand hier van Vodafone je kan helpen. Maar dan moet je wel bij je profielinstellingen je gegevens hebben ingevuld, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken.
Heb je overigens al eens gekeken of je simkaart het wel doet in een ander toestel? Je zou het eens kunnen proberen?! En anders zou je nog eens kunnen kijken op het Netwerk en Dekking pagina van Vodafone en daar een storing melden. Of toch nog eens bellen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een keer kunnen resetten (als dat mogelijk is). Er zijn dus nog wel wat mogelijkheden maar laat hier nog even weten wat je hebt gedaan. Dan doen mensen niet dubbel werk 🙂