Op 22 februari 2015 heb ik mijn abonnement verlengt.
Kreeg netjes mijn nieuwe telefoon en simkaart thuis gestuurd.
Helaas bleek door een fout van Vodafone mijn simkaart geblokkeerd in het systeem te staan.
Binnen een halve dag zou dit probleem opgelost zijn....na een week de winkel plat te hebben gelopen, ben ik weggestuurd met een prepaid kaartje om toch bereikbaar te zijn.
Na 2 weken en 15 euro prepaid tegoed lichter (wat ik overigens zelf betaald had) nog steeds nada noppes niks!!
Frustraties, weekend bezoekjes aan de winkel, uren aan de telefoon met de klantenservice, nog eens beltegoed en veel parkeergeld kwijt....had ik na een maand besloten over stappen na een andere provider (dit met de klantenservice besproken en akkoord bevonden).
30,- aansluitkosten en noodgedwongen een nieuw nummer omdat mijn nummer nog steeds geblokkeerd stond in het Vodafone systeem.
Nadat ik al een maand bij een nieuwe provider zat, werd ineens mijn Vodafone nummer vrijgegeven en ging mijn abonnement van 39,- per maand lopen en uiteraard werd dit bedrag van mijn bankrekening afgeschreven.
Wederom alle alarmbellen weer laten rinkelen bij Vodafone en niemand geeft thuis, zo frustrerend en kan niet omschrijven hoe gek dit een mens kan maken, je voelt je zo machteloos!!
Nu inmiddels al bijna 5 maanden verder en JA nog steeds betaal ik de abonnementskosten.....de telefoon is al retour gestuurd inclusief een brief met de gemaakte kosten en alsnog geeft Vodafone niet thuis.
Er zijn al 2 officiële klachten ingediend maar ook dit maakt geen indruk.
Mijn kosten zijn inmiddels al ver boven de 200,- uitgestegen en ben een beetje moegestreden, dit is de laatste optie om jullie alsnog wakker te schudden en anders ga ik de rechtsbijstand inschakelen.