Hoi @KeesB86
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje, dat is wel heel erg lang dat je geen bereik hebt. Niet eerder contact opgenomen met de klantenservice? Jawel, maar je krijgt geen response, lees ik zojuist. Het gaat er niet om of andere mensen hier ook last van hebben, het probleem moet natuurlijk opgelost worden.
Heb je al eens geprobeerd om je simkaart bij iemand anders in de telefoon te stoppen om te zien of je abonnement het dan wel doet? Of iemand anders de simkaart in je eigen telefoon om te zien of het misschien niet aan je telefoon ligt? Toestal al eens uitgezet en/of een soft reset gegeven? Of ik het ergste geval, een goede backup maken en een hard reset geven.
Er zijn twee opties hier op de community. Wachten op een Vodafone medewerker, die kan voor je kijken wat er aan de hand is en misschien een oplossing bieden (wil je dit, zorg dan dat je gegevens ingevuld zijn bij je instellingen, welke gegeven en waar in te vullen, lees deze topic). Of loop even langs een Vodafone winkel en laat die mensen er naar kijken. Misschien kunnen die het ook zo voor je oplossen en dan heb je een aanspreekpunt.
Maar test eerst bovenstaande en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Succes in ieder geval!