Zeezuiper

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Al 3 maanden aan het wachten op terugbetaling

Heeft iemand een idee hoe ik Vodafone kan bewegen om de 5 euro die ik naar een -door Vodafone afgesloten- prepaid nummer hebt overgemaakt, terug te storten?

 

Ik wordt door de zogenaamde klantenservice (afscheepservice dekt de lading beter) naar mijn bank gestuurd, naar Vesta (Vodafone betalingsprovider) maar gewoon het geld netjes terugboeken ho maar.

 

Nu gaat het mij niet om het geld maar om het principe. Iemand nog goede suggesties? Met de mail, telefoon en Twitter kom ik niet verder.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vanuit hier kan ik hier niets in betekenen. Ik heb helaas geen inzage in de bedragen die af en bijgeschreven worden bij Vesta/ Prepaid. Wat je kan doen, is bellen met 0800-0094 (afdeling prepaid) of verder gaan met het incidentnummrer via mail @Zeezuiper 

Bekijk in context

16 Reacties 16
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Zeezuiper,
Welkom op de Community van Vodafone. Als ik het goed begrijp heb je per ongeluk geld over geboekt naar een afgesloten nummer. Heb je op dit moment nog een nummer bij ons of is er helemaal geen nummer meer bij Vodafone? 

Zeezuiper
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik had een Vodafone prepaid nummer maar die was net verlopen. Waarschijnlijk kon ik daarom nog wel geld er naar overboeken. Maar dat geld is dus weg.

Nu heb ik alleen nog een zakelijk abonnement bij Vodafone.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er zijn 2 opties. De eerste optie is contact opnemen met prepaid hierover zodat zij de betaling erbij zoeken in combinatie met het nummer.
De andere optie is dat ik het verreken met je zakelijke nummer. Dat laatste kan ik voor je regelen.
Kun je mij een privebericht sturen met de volgende gegevens:
- Bedrijfsnaam
- Adres en postcode,
- Mobiel nummer
- Klantnummer
- Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer
- Bewijs van opwaardering en mobiele nummer prepaid.
Dan ga ik het bedrag terugstorten op je zakelijke nummer zodat je het bedrag terug hebt. Dit wordt dan verrekend met de volgende incasso. 

Zeezuiper
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie en aanbod maar van optie 2 wordt alleen mijn baas blij.

Kan jij iets met een Vodafone ticket nummer dat al 3 maanden loopt toevallig?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan niks beloven maar ik kijk graag met je mee. Je mag mij het ticketnummer  en het prepaidnummer sturen via een privebericht @Zeezuiper

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat het gaat om een mailwissieling waarin uitgelegd wordt wat gedaan kan worden. Daar kan ik helaas verder niks in betekenen. 
Kun je mij eens de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer doorsturen @Zeezuiper? Dan kan ik met Vesta contact opnemen om te zien of zij hierin nog iets kunnen bespreken. Deze mag je natuurlijk via een privebericht sturen zodat ze niet openbaar staan. 

Zeezuiper
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Louis ik mag geen privé berichten meer sturen dus dan maar even zo. 

Geld is 8 februari om 10:59 uur aan Vodafone overgemaakt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Apart! Je zou mij gewoon een bericht mogen sturen. Ik heb het verzoek ingediend bij mijn collega's. Zodra ik een terugkoppeling krijg, laat ik dit weten @Zeezuiper.
Zij gaan kijken wat er mogelijk is en of het bedrag terug gestort gaat worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb inmiddels een terugkoppeling @Zeezuiper. De betaling van 5,00 euro is toen der tijd mislukt en direct terug gestort op je bankrekening. 

Zeezuiper
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als dat zo zou zijn @Louis zou er een bedrag à €5 teruggestort moeten zijn, toch? Ik kan moeilijk mijn rekeningafschriften laten zien maar er is in 2021 alleen 5 euro afgeschreven en dus nooit 5 euro bijgeschreven.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Misschien dat Steven ook een datum kan melden? Dan is het voor jou ook makkelijker om terug te zoeken. Heb zelf ook wel eens conflict gehad met een terug ontvangen betaling en ik keek er gewoon echt overheen. Met een datum is het makkelijker zoeken 😉👍

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het bedrag is geweigerd en direct terug gestort door Vesta. Dit was op 08-02 9.59 uur. @Zeezuiper 

Zeezuiper
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

20210519_201532.jpg

  Ik zie toch echt dat er 5 euro afgeboekt is...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de betaling eens open klikken of controleren dat het ergens daar terug is geboekt?

 

Vesta blijft aangeven dat het direct terug geboekt is. Vanuit hier kan ik hier niets in betekenen. Ik heb helaas geen inzage in de bedragen die af en bijgeschreven worden bij Vesta/ Prepaid. Wat je kan doen, is bellen met 0800-0094 (afdeling prepaid) of verder gaan met het incidentnummrer via mail @Zeezuiper 

Zeezuiper
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook in de betaling is niets zichtbaar. Maar dat zou in feite ook niet kunnen bij een Ideal betaling. Deze is of gelukt of niet gelukt, maar dan zou deze helemaal niet zichtbaar zijn. Daarnaast kunnen Ideal betalingen niet ongedaan gemaakt worden, anders door een aparte terugboeking te doen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vanuit hier kan ik hier niets in betekenen. Ik heb helaas geen inzage in de bedragen die af en bijgeschreven worden bij Vesta/ Prepaid. Wat je kan doen, is bellen met 0800-0094 (afdeling prepaid) of verder gaan met het incidentnummrer via mail @Zeezuiper 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic