Aya75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al 2 dagen niet kunnen inloggen op My Vodafone en wachtwoord resetten steeds niet gelukt

Beste Vodafone,
Ik ben ten einde raad. Ik zit meer dan 48 uur met super vervelende probleem van My Vodafone. Ik kan niet inloggen en ik heb geprobeerd in te loggen met alle wachtwoorden die ik weet. Zinloze pogingen. Ook heb ik een nieuwe wachtwoord reset gevraagd maar zodra ik het nieuwe wachtwoord invoer, doet het ''nadenken" van accepteren nieuwe wachtwoord eindeloos en uiteindelijk kwam met een rode notificatie "Oeh , dat ging niet goed. Probeer je het nog eens?"

En zo gaat het door. AUB iemand van Vodafone, help mij !
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice, dit kan via meerdere kanalen. Dan kan bekeken worden wat er mis gaat met je MyVodafone sessies. Via het forum is er alleen geen mogelijkheid om je verder te helpen omdat het datasysteem niet is gekoppeld aan het forum.

Vriendelijke groet,
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Aya75,

Is het gelukt om weer in My Vodafone te komen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic