Vbakker

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al 10x met vodafone gebeld. Nieuw toestel is onderweg, maar gls weet van niks

Ik dacht ik ga mijn abbonement even verlengen en neem de samsung s3. Alles ging goed totdat Ik mijn orderstatus ging nakijken. Een deel was engels en een deel was nederlands geschreven. Ik bellen om te vragen of alles goed is. Ja hoor meneer alles is helemaal in orde. Uw toestel word woensdagnacht verstuurd aan gls.
 
donderdag kon ik niet meer in de orderstatus komen. " er is een technische fout opgetreden" dus ik bellen. Ja hoor uw toestel is verstuurd word er gezegd. ik met gls bellen. Nee hoor er is niks bij ons bekend.
 
nu tig telefoontjes verder.  10 vrschillende lulverhalen verder weet gls nog steeds niks en heb ik nog geen telefoon ontvangen.
 
vodafone weet het inmiddels ook niet meer en zegt het standaard verhaaltje. het word vannacht echt verstuurd. Jaja dat hoor ik dus al een aantal dagen.
3 Reacties 3
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey Vbakker.
 
Het is natuurlijk vervelend maar ik denk dat de Vodafone medewerkers hier op het forum niet echt iets voor je kunnen betekenen. Ze hebben geen gegevens dus opzoeken kunnen ze niets. Misschien toch nog eens proberen met de klantenservice te bellen Maandagochtend 🙂
 
Grt
Vbakker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als vodafone dinsdag dat toestel niet heeft geleverd dan ga ik het hoger opzoeken. Rn ja dat is mij al eerder goed gelukt. Ik weet welke wegen ik daarvoor moet bewandelen.
Viverius

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

  • En? Hoe hoog heb je gewandeld en wat heeft het je opgeleverd?:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic