Frankschaafsma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Agenda blackberry synchroniseren met htc one x

Ik heb zelf een htc one x en mijn vriendin een blackberry bold (nog wat). 
Nu wil ik de agenda's met elkaar synchroniseren. Dus als ik er iets in zet of verwijder dat het op de blackberry ook te zien is. 
 
Ik heb het nu zover dat we beide een Gmail account hebben en die staan op beide telefoons ingesteld. Ik kan de bestaande agenda punten wel zien maar zodra er nieuwe toe worden gevoegd of verwijderd wordt er niks meer gesynchroniseerd. 
Heeft iemand hier een goede app of oplossing voor? 
Het liefst het antwoord per email omdat ik forums amper gebruik. Kingsofmetal@live.nl
 
Alvast bedankt, frank 
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo Frankschaafsma,

ik begrijp dat je liever een reactie per e-mail ontvangt maar wij zijn de moderators van het forum dus wij geven je ook via het forum een reactie. Je kiest er immers ook voor om op deze manier contact met ons op te nemen.;)

Kun je eens kijken of je de agenda op handmatig of automatisch synchroniseren hebt ingesteld? Als deze namelijk op handmatig staat ingesteld dan worden de agendapunten alleen gesynchroniseerd als je jouw telefoon hiertoe opdracht geeft.
Frankschaafsma
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik kan niets vinden in bij instellingen van de htc agenda over de manier van synchroniseren l. Nu is het ook zo dat als ik op de BlackBerry iets noteer in de agenda het wel op mijn htc verschijnt maar niet andersom.
Maar kan ook niet zien wie welke afspraak heeft geplaatst, ik kan de kleuren van verschillende agenda's ook niet aanpassen. Is er niet een goede, andere app die ook met Google werkt maar deze problemen niet heeft? Groeten frank
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic