Josefien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Agenda Synct Niet

ik heb een iPhone 3GS en die heeft tot 8 april jl wel gesynchroniseerd via iTunes met mijn agenda van Outlook, maar sinds een update van iTunes niet meer. Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, maar kom er niet uit. heeft iemand dit ook meegemaakt en weet iemand hoe dit is op te lossen? ik moet nu alles 2 keer invoeren erg onhandig! Overigens synct ie dus wel de muziek, de foto's en andere dingen maar alleen de agenda niet.. bedankt!
2 Reacties 2
eriks

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Josefien,

Bij mij werkt alles prima na de update van iTunes, heb geen problemen met Outlook sync.

Wellicht dat je voor meer specifieke iPhone gerelateerde vragen een antwoord kan krijgen via iPhoneForum.nl, daar zitten een aantal experts die er mogelijk mee van weten.

Succes
Erik
mosa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb een iPhone 3GS en die heeft tot 8 april jl wel gesynchroniseerd via iTunes met mijn agenda van Outlook, maar sinds een update van iTunes niet meer. Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, maar kom er niet uit. heeft iemand dit ook meegemaakt en weet iemand hoe dit is op te lossen? ik moet nu alles 2 keer invoeren erg onhandig! Overigens synct ie dus wel de muziek, de foto's en andere dingen maar alleen de agenda niet.. bedankt!



als je in itunes je iphone selecteerd kan je daar agenda syncen instellen net daaronder staat een optie om te syncen vanaf datum deze gewoon uitzetten en alle agenda punten gaan mee.

Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic