Snoopy2402

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afwijzing tijdens creditcheck?

Wat kan de reden zijn van een afwijzing tijdens de creditcheck? Ik snap niet helemaal waarom ik geen klant zou kunnen worden, ik heb altijd overal netjes betaald...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Snoopy2402
Je kunt ervoor ook een mail sturen naar onze credit afdeling. Zij kunnen dan bekijken wat er aan de hand is en je uitsluitsel geven over de afwijzing. In veel gevallen is er nog een mouw aan te passen. Laat je ons nog even weten of het uiteindelijk is gelukt? Fingers crossed, Per

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Snoopy2402,

Dat weten wij als onafhankelijke forum-leden en Vodafone Moderators niet.
Wij hebben geen inzage in jouw registratie bij de stichting Preventel.
De stichting Preventel voert de kredietwaardigheidstoets uit voor Vodafone.
En geeft alleen een advies aan Vodafone: wel kredietwaardig / niet kredietwaardig.
Dat geldt ook voor mensen die in het verleden gefraudeerd hebben bij de aanvraag van een telefoon-abonnement.

Jij hebt Recht op inzage van je geregistreerde persoonlijke gegevens bij stichting Preventel.
De procedure daarvoor vindt je op de website van stichting Preventel.
Stichting Preventel is opmerkelijk genoeg NIET telefonisch bereikbaar voor mensen.
Dat willen ze blijkbaar niet.

Weblink: http://www.preventel.nl/

Daar vindt je alle informatie.

Mijn dringende advies aan jou: besteed behoorlijk veel tijd om een eventuele foutieve registratie weer administratief recht te zetten. Dus met bewijzen van jouw kant. Anders kun je in Nederland nergens meer een mobiele telefoon-abonnement aangaan.

Want alle telecom-providers laten hun kredietwaardigheids-toets / fraude-check uitvoeren door stichting Preventel.

Succes!

Netwerker
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Snoopy2402
Je kunt ervoor ook een mail sturen naar onze credit afdeling. Zij kunnen dan bekijken wat er aan de hand is en je uitsluitsel geven over de afwijzing. In veel gevallen is er nog een mouw aan te passen. Laat je ons nog even weten of het uiteindelijk is gelukt? Fingers crossed, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic