Dini

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afwijzing abonnement

Beste support,

Mijn aanvraag voor een nieuw abonnement + toestel is niet door de creditcheck gekomen.
Op zich geen ramp, alleen wat ik niet netjes vind is dat jullie vóór de afwijzing wél het geld van het toestel incasseren en vervolgens 2 tot 3 weken de tijd nemen om het geld terug te storten. Waarom dit niet eerst checken en dan pas het geld incassen van het toestel?
Het zou netjes zijn als jullie dit proces voor jullie toekomstige klanten aanpassen. 

Ik heb zojuist €189,- met iDeal overgemaakt, graag zou ik dit bedrag z.s.m. teruggestort zien.
Mijn odernummer is: ONLINE-20121219-111959551-58

Mvg,

Dini

=======================================================================================

Update: 20-12-2012

Na van het kastje naar de muur gestuurd te worden was er eindelijk iemand van de klantenservice (Souhaila Koudan) bereid om deze klacht op te lossen. Jammer dat de beheerders van dit forum het blijkbaar niet nodig vonden om te reageren op mijn klacht.
Je vraagt je af wat dan het nut is van zo'n forum. Dit geldt ook voor de afdeling credit assessment, die reageren ook niet op de vraag waarom het abonnement is afgewezen.

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dini schreef:

Update: 20-12-2012

Na van het kastje naar de muur gestuurd te worden was er eindelijk iemand van de klantenservice (Souhaila Koudan) bereid om deze klacht op te lossen. Jammer dat de beheerders van dit forum het blijkbaar niet nodig vonden om te reageren op mijn klacht.
Je vraagt je af wat dan het nut is van zo'n forum. Dit geldt ook voor de afdeling credit assessment, die reageren ook niet op de vraag waarom het abonnement is afgewezen.

Hoi Dini,

Allereerst is het natuurlijk fijn dat de klacht uiteindelijk is opgelost.
Waarom je geen reactie hebt gehad van Credit assessment kan ik helaas niet achterhalen. Via het forum wordt het sowieso moeilijk om je te helpen. Dit is een forum voor- en door klanten. En ik denk niet dat andere klanten van Vodafone je hiermee kunnen helpen.
Misschien is het een goed idee om je vraag volgende keer te stellen via Twitter of Facebook.
Heb je daar al een account voor?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic