Geachte heer/mevrouw
Ik ben in het verleden vodafone klant geweest. en zou dit graag weer willen worden.
Ik loop tegen het volgende aan.
Als ik het abonnement wil afsluiten wordt ik direct afgewezen door creditcheck en Riscioanalyse
Als ik mail naar Creditassement willen ze mij niet voorzien van antwoorden op mijn vragen. waarom ik ineens geen klant mag worden. terwijl ik niet negatief sta geregisteerd bij Experian of BKR. Preventel. als ik dit uitleg krijg ik een algemene mail terug met risicoanalyse het acceptatiebeleid. en AW. dat ik geen klant kan zijn ik heb meerdere keren gevraagd hoe ik dit kan oplossen en wat er moet gebeuren vanuit mij om wel klant te kunnen zijn. geen reactie gehad. ook een brief gestuurd naar het hoofdkantoor van Vodafone. hier nog geen reactie opgehad.
Ik wil graag dit issu oplossen met Vodafone en ik zou willen laten zien dat ik gewoon een net betalende klant ben en dat ik trouw ben.
Het gaat hier om een simonly van 15 euro per maand. voor 12 maanden dus veel risico loopt vodafone niet.
Ik heb nu vodafone prepaid en ik waardeer wekelijks beltegoed op om mijn bundels aangevult te houden.
Mocht vodafone twijfelen aan het betalen. dan kan ik ook beltegoed erop zetten voor 12 maanden dan kan dit verrekend worden
vanuit mijn kant zou ik volledige medewerking verlenen om dit op te lossen.