Maaartje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afstudeeronderzoek

Hallo!

Ik ben een masterstudent aan de Universiteit van Amsterdam en doe een afstudeeronderzoek naar Het Nieuwe werken en eventuele burnout klachten die hierdoor veroorzaakt zouden kunnen worden. Ik zou dit onderzoek graag doen door middel van een survey bij een groot bedrijf waar ze gebruik maken van flexibele werkvormen.

Ik zou hiervoor graag in contact komen met een medewerker van uw bedrijf die ik hier een uitgebreidere toelichting op zou kunnen geven en die aan kan geven of ik eventueel mijn vragenlijst in uw bedrijf mag verspreiden (ik kon op de site geen e-mail adres of contactformulier vinden dus vandaar dat ik het hier post).

Als er hier andere mensen zijn die een goed bedrijf weten, suggesties zijn zeker welkom!

Alvast hartelijk dank!
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Maartje,

Wellicht dat een aardige Moderator jouw verzoek kan doorzetten naar de directeur Vodafone Consumenten Markt: Bart Hofker of de directeur Vodafone Klantenservice: de heer Harry Odenhoven.
Ik begrijp niet waarom je er niet aan denkt om één van deze heren te benaderen via LinkedIn.

Vodafone C.E.O. Shuter zal het wel veel te druk hebben.

Mocht Vodafone niet willen / kunnen meewerken aan jouw onderzoek. Dan zijn dit drie organisaties die ook Flexibele Werkplekken verregaand hebben ingevoerd:
* De Twentsche Courant Tubantia in Enschede
* De Gemeente Enschede (eventueel contact opnemen met de gemeente-secretaris)
* UWV

Succes met je afstudeer-onderzoek !

Netwerker




Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Maaartje het lijkt me in dit geval het beste dat je dit bericht naar ons stuurt via Twitter of Facebook zodat we het voor je kunnen doorzetten. Dan komt het verzoek op de juiste plek terecht. 😄
Maaartje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Super, bedankt voor de reacties!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic