Beste Vodafone,
Zojuist heb ik gebeld, maar dat leverde vreemd genoeg de suggestie op dat ik voortaan via een andere site dan jullie site een abonnement zou moeten afsluiten om een goede deal te krijgen.
Ik heb voor mijn oom gisteren hetzelfde contract afgesloten met een Huawei P20 lite en hij is nu €14 per maand kwijt, (zonder minder belminuten e.d. of een aanbieding zoals de telefoniste suggereerde) terwijl ik €17,50 per maand betaal. Het enige verschil is dat ik het contract voor hem bij Mobiel.nl heb afgesloten en niet via jullie Vodafonesite.
(
Abonnement + smartphoneVodafone Start NonStop 2 jaar€14,00M 1 GB
€11,50Toestelbundel € 5,-
€5,00Ziggo klant
€-2,50Totaal per maand€14,00Huawei P20 liteBlack
In bestelling
Bijbetaling toestel
€0,00)In mijn contract van 25 april (dat de telefoniste vreemd genoeg niet in kon zien?) staat dat ik gebruik maak van de actie van €17 voor €11, daarbovenop kwam dan nog de €2,50 Ziggokorting, wat een totaal van €8,50 maakt.
Dat klopt voor zover aldus de telefoniste. Het verschil zit in het feit dat ik €9 voor mijn toestel per maand betaal terwijl mijn oom niet voor zijn toestel hoeft te betalen.
Ik ben niet zo onredelijk dat ik vraag om €8,50 per maand. Ik vraag enkel om hetzelfde bedrag per maand als mijn oom: €14, zodat ik geen nare nasmaak ervan heb dat ik mijn abonnement niet via een andere site heb besteld.
Met vriendelijke groet,
mevrouw M. Groeneweg