dirkjan visser

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afmelden mobiel abonnement

goedenavond medewerker,

Als mijn mobiele abonnement verlopen is, moet ik die dan ook nog afmelden voordat ik aan een ander abonnement kan nemen?

Mvg,
Dirkjan visser
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi dirkjan visser
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee hoor, dat hoeft niet. Als je bij Vodafone je abonnement weer gaat verlengen met een nieuw abonnement dan neem je je nummer mee en stopt dit oude abonnement zodra jij je nieuwe abonnement ingaat (want je abonnement is inmiddels verlopen, zeg je). En wil je naar een andere provider dan kan je daar je abonnement aanvragen met eventueel nummerbehoud en dan zeggen die het abonnement voor je op bij Vodafone (dan heb je meestal wel 1 maand opzegtermijn).

Verlengen kan via internet maar ook telefonisch en via een Vodafone winkel. Wat jij het fijnst vind, als je bij Vodafone blijft natuurlijk 🙂 Meer is terug te vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Dus je hoeft niets op te zeggen als je je nummer wenst te behouden!
Hopende dat ik je vraag zo heb kunnen beantwoorden en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@dirkjan visser, is het gelukt met het antwoord van Energieboy? Of heb je nog vragen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic