magdalena2012

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afkopen contract

hallo,

ik ben er over na aan het denken om het contract af te kopen, dit omdat het bedrag per maand veel te hoog is en ik de helft van mijn belminuten nog niet eens gebruik.
maar nu is mijn vraag als ik het wil afkopen kan ik dan dat ook in termijnen betalen?

met vriendelijke groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Nee, afkopen kan niet in termijnen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
magdalena2012
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan me hier iemand misschien een antwoord op geven? ik wil dit heel graag weten
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Het kan, je betaald dan alle maanden in een keer en krijgt er niets voor terug.
Als je aangeeft dat je maandbedrag te hoog is kan je na 1 jaar wel een stap omlaag.
Heb je nu een abonnement van bv €50 en moet je nog een jaar betaal je in een keer €600
magdalena2012
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik snap dat je kan afkopen maar mijn vraag is kan ik dat ook in termijn betalen dit omdat het abbo nu veel te hoog is en ik heb al bij Vodafone nagevraagd om het abbo te verlagen maar dit ging me dan 1 euro per maand besparen.. ook niet echt de moeite waar dus
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Nee, afkopen kan niet in termijnen.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Magdalena,
Een alternatieve mogelijkheid is om je huidige mobiele abonnement over te dragen aan een ander persoon.
Voor deze andere persoon kan het voordelig zijn om Vodafone abonnement af te sluiten dat (nog) korter duurt dan twaalf maanden.
Wellicht kun je in je familie, vrienden- of kennissenkring een dergelijke, geïnteresseerde kandidaat vinden.
Voordeel voor jou is dat je van je relatief dure abonnement af bent.
En vrij bent om een veel goedkopere sim-only-abonnement met een kleine bel-bundel, en een kleine data-bundel af te sluiten.

Het overdragen van een abonnement, gedurende de looptijd, brengt wel administratiekosten met zich mee !

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic