Rkmary

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afkopen contract

Beste,

Na lang zoeken op jullie website is mij nogsteeds onduidelijk hoe ik mijn abonnement kan afkopen. Op het forum las ik wel in een bericht van een van jullie medewerkers:

"Afkopen
Daarbij betaal je alle resterende termijnen van je huidige abonnement in één keer aan Vodafone. En daarna ga je bij Vodafone weg. Je moet in dat geval zeer duidelijk afspraken maken met Vodafone over de datum waarop Vodafone jouw nul-zes-nummer vrij geeft voor nummer-overdracht naar een andere telecom-provider.

In alle gevallen blijft jouw huidige nul-zes-nummer gekoppeld aan jouw naam"

Waar ik in geinteresseerd ben.
Mijn huidige abonnement bestaat uit een sim-only van 14,99 per maand en loopt tot 24september2015. Graag wil ik overstappen naar een andere provider met nummerbehoud (ik begrijp uit bovenstaande reactie dat daar wat tijd tussen zit, daar kan ik mee leven).

Bij voorbaat dank!
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Je kunt het beste het online opzeg-formulier volledig invullen. En dit versturen aan het postbus-adres van Vodafone in Maastricht dat op de volgende support-pagina staat vermeld.

Dus naar:
Vodafone
Afdeling opzeggingen en annuleringen
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT

Weblink naar de Support-page: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/verlengen-of-opzeggen.shtml

En dan bij het kopje "abonnement opzeggen" uitklappen.

Bellen raad ik je af, omdat het razend druk is bij de telefonische klantenservice.
Maak op het online formulier heel erg duidelijk dat je wilt afkopen.

Succes!

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic