Central Scrutin

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afkopen contract

Jaren geleden ben ik overgestapt van Vodafone naar T-Mobile ivm slechte verbindingen. Paar maanden geleden is mij door iemand van Ziggo een abonnement van Vodafone aangesmeerd met de beloftes van superieure verbindingen en gratis zenderpakketten.

Nou, ik betaal per maand 110 euro aan Ziggo en de korting die ik vanwege de combi krijg is, let op: 2 hele euro's!

Maar waar ik wel een probleem mee heb is dat ik sinds een dual sim (tablet en mobiel) heb, ik waardeloze verbindingen heb. Ook als 1 van de 2 in vliegtuigstand staat. Waardeloos als je blindelings uitgaat van een verbinding en die is er gewoon niet.

Voorheen met genoemde punten nooit problemen gehad bij T-Mobile.

Ik heb zo'n ongelooflijke spijt dat ik er ben ingestonken en wil graag weten of je een sim-only abonnement kunt afkopen?

Maar vanuit Vodafone zelf zal er geen reactie komen daar de verkoop van abonnementen prio 1 is denk ik.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het lastige is dat ik niet zomaar een abonnement kan ontbinden. Ik hoop dat je dit snapt. Daarom kijk ik ook graag met je naar de andere kant van het verhaal. Ik los liever de problemen op, zodat je alsnog blij kunt zijn met de overstap :-). Heb je al iets met de tips van @Energieboy gedaan? 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Central Scrutinizer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg jammer dat je nu een slechte ervaring hebt bij Vodafone. Heb je al eens gekeken op de Netwerk pagina van Vodafone om te kijken of het bereik goed is en/of er misschien een storing is? En op deze pagina kan je ook een melding maken dat je problemen hebt met je abonnement en dat Vodafone dit voor je moet uitzoeken. Heb je dat al gedaan?

Aangesmeerd… Hmm, daar heb ik altijd wat moeite mee. Je bent er altijd zelf bij om nee te zeggen als een verkoper je benaderd om je een mooie aanbieding te doen. En je had al slechte ervaring bij Vodafone, dan was ik zeker niet ingegaan in een geweldige aanbieding met slechts 2,- euro korting (wat ik hier uit op maak). Zelf zou ik nu eerst bovenstaande bekijken en proberen of Vodafone toch iets voor je kan betekenen. 

Als het dan nog niet naar je zin is kan je je abonnement verlagen naar een goedkoper abonnement en vragen of je deze kan afkopen. Alleen zeg ik je nu al, je schrikt van de afkoopsom omdat de korting niet zal worden meegenomen. Maar aanvragen kan je natuurlijk altijd. 

Je zal zeker nog wel reactie krijgen van Vodafone. Ik ben geen medewerker, alleen een klant. Dus veel meer kan ik niet voor je doen dan informatie verstrekken. Hoop dat de linkjes je helpen en anders wachten tot morgen, dan komt er iemand van Vodafone weer online en dan die vast ook je bericht lezen en antwoord op geven. Fijne avond! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Central Scrutinizer . Welkom hier!

Zo te horen ben je verre van blij. En daar wil ik natuurlijk graag iets aan doen. Ja, ook als dat niet betekent dat er een verkoop plaatsvindt ;-). 

 

Je verhaal is voor mij nog niet helemaal volledig. Je hebt het over het aansmeren van een abonnement en tegenvallende voordelen. Graag zou ik hiermee beginnen. Zijn de zaken anders gelopen dan dat ze je tijdens de verkoop uitgelegd hadden? 
@Energieboy geeft je een goeie tip voor wat betreft het bereik van je verbindingen. Heb je hier al naar gekeken? 

Central Scrutin
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke,

Ik had telefonisch contact met iemand van Ziggo. Mijn vraag had alleen betrekking op televisie maar ze probeerde steeds Vodafone erbij te betrekken. Nu heeft iedereen gelijk als ze zeggen je was er zelf bij, dat klopt. Maar de dame bleef steeds aan het woord, ik kwam er amper tussen, beloofde gouden bergeen je merkte (achteraf) dat het haar maar om 1 ding ging, een abbo slijten.

Maar goed, in mijn naïviteit mijn eigen schuld.

Maar nu heb ik 2 apparaten die volledig onbetrouwbaar zijn geworden qua verbinding. Is sinds de dual sim.

En dat triggerd juist mijn grote ergernis, ik ben afhankelijk van een betrouwbare verbinding en nu breekt het zweet me al uit als ik de telefoon / tablet open. Doet ie het of uh…..

Central Scrutin
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Central Scrutinizer wrote:

Hoi Lycke,

Ik had telefonisch contact met iemand van Ziggo. Mijn vraag had alleen betrekking op televisie maar ze probeerde steeds Vodafone erbij te betrekken. Nu heeft iedereen gelijk als ze zeggen je was er zelf bij, dat klopt. Maar de dame bleef steeds aan het woord, ik kwam er amper tussen, beloofde gouden bergen, je merkte (achteraf) dat het haar maar om 1 ding ging, een abbo slijten.

Maar goed, in mijn naïviteit mijn eigen schuld.

Maar nu heb ik 2 apparaten die volledig onbetrouwbaar zijn geworden qua verbinding. Is sinds de dual sim.

En dat triggerd juist mijn grote ergernis, ik ben afhankelijk van een betrouwbare verbinding en nu breekt het zweet me al uit als ik de telefoon / tablet open. Doet ie het of uh…..

Al deze problemen had ik voorheen niet, daarom wil ik er zo graag van af en weer terug naar mijn vorige provider.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het lastige is dat ik niet zomaar een abonnement kan ontbinden. Ik hoop dat je dit snapt. Daarom kijk ik ook graag met je naar de andere kant van het verhaal. Ik los liever de problemen op, zodat je alsnog blij kunt zijn met de overstap :-). Heb je al iets met de tips van @Energieboy gedaan? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic