Hoi Corne289,
Jammer om te lezen, dat je wilt opzeggen. Opzeggen kan op 2 manieren. Dit kan door te bellen met 1201 en dan voor de optie opzeggen te kiezen. De andere manier is via onze website
Wil je het nummer mee nemen naar een andere provider, dan dien je in plaats van op te zeggen, nummerbehoud bij de desbetreffende provider aan te vragen.
Mocht je dit willen, dan dienen wij aan te geven bij je abonnement dat je het abonnement wilt afkopen en wilt overstappen naar een andere provider.
Je krijgt dan 1 factuur met alle kosten van je abonnement (en eventueel toestel) tot aan de einddatum.
Mocht je willen dat ik je hiermee verder help, kun je mij dan een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Zodra in het systeem vermeld staat dat je wilt opzeggen voor de einddatum/ overgaan met je nummer naar een andere provider, kun je een abonnement aanvragen bij een andere provider met nummerbehoud.