Kaagman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afkoop toestel en overzetten naar ander account binnen vodafone

Ik wil graag mijn telefoon nummer afkopen zodat ik het over kan zetten naar een zakelijk account.
De gegevens van beide accounts zijn het zelfde, er staat alleen nog een ander klantnummer.

Ik heb al een aantal keer bij vodafone geprobeerd dit toestel af te kopen zodat ik het kan overzetten, maar dat lukt steeds niet. Krijg geen bericht of melding.

Weet iemand wat ik moet doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kaagman

Het is zeker mogelijk om een toestel af te kopen. Dit kan ik voor je aanvragen. Vervolgens krijg je binnen enkele werkdagen een e-mail met de kosten voor het toestel. Daarmee dien je akkoord te gaan. De kosten zullen dan op de volgende factuur verschijnen. Daarna is het mogelijk om je nummer over te zetten. Dit kun je aanvragen via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Ik heb je een privébericht gestuurd voor het afkopen van je toestel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kaagman

Het is zeker mogelijk om een toestel af te kopen. Dit kan ik voor je aanvragen. Vervolgens krijg je binnen enkele werkdagen een e-mail met de kosten voor het toestel. Daarmee dien je akkoord te gaan. De kosten zullen dan op de volgende factuur verschijnen. Daarna is het mogelijk om je nummer over te zetten. Dit kun je aanvragen via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Ik heb je een privébericht gestuurd voor het afkopen van je toestel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat je gisteren een mail hebt ontvangen met betrekking tot de kosten van het toestel. Zodra je akkoord gaat met de mail, worden de kosten op de volgende factuur gezet. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

Groet,

Steven

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Afgehandeld via privébericht. Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic