Hallo,
Kleine correctie op Steven's bericht.
Het nummer is 0900-0940 via een ander mobiel toestel of via een vaste lijn. Open op maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 20:00 uur. En op zaterdagen kortere tijden bereikbaar.
Noteer de volgende gegevens op een vel papier voordat je belt:
* jouw klantnummer
* jouw straatnaam plus huisnummer
* jouw postcode
* jouw geboortedatum
* de laatste vier cijfers van jouw bankrekeningnummer, dat bij Vodafone bekend is
* het nummer van de rekening, die later is betaald dan gebruikelijk
* de datum waarop je daadwerkelijk hebt betaald
* het betalingskenmerk
* het IBAN-rekeningnummer van Vodafone waarnaar je hebt overgeboekt
* betaling via: automatische incasso of iDEAL-betaling of eigen overboeking
Dan kun je sneller worden geholpen. En na controle van jouw gegevens weer worden aangesloten op het Vodafone Netwerk. En weer gebruik maken van alle services die bij jouw abonnement horen.
Succes!
Netwerker