AM1985

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afgesloten zonder reden

Hoe kan het dat ik zomaar ben afgesloten, terwijl ik gewoon betaald heb? Vandaag proberen contact te zoeken via de chat, maar tot op heden zijn er geen medewerkers beschikbaar op de chat. Het is al eerder een keer voorgevallen en vind het erg vervelend worden.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Zijn alle rekening betaald? En is er genoeg saldo op je rekening? Het kan inderdaad soms behoorlijk druk zijn via de chat (mocht je de mogelijkheid hebben om te bellen via en ander toestel dan kan dit via 0800-0094).

Op het forum kunnen we je betaling niet inzien. Ik raad je aan dus verder contact op te nemen met de klantenservice, laat je het ons nog weten wat de stand van zaken dan is?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
AM1985 , heb je inmiddels contact gehad over de betaling? Alles opgelost?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
AM1985 , we hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat de betaling inmiddels verwerkt is? We zullen dit topic over 48 uur sluiten, je kunt er dan niet meer op reageren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic