Danielle2002

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afgelopen abonnement

Mijn abonnement was afgelopen 3 mei afgelopen. Ik wil mijn abonnement opzeggen en naar een andere provider gaan. Als ik het op heb gezegd, kan ik dan gelijk naar een andere of heb ik een bepaald opzeggingstermijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Maar natuurlijk, als je je nummer niet wenst mee te nemen en je wilt een nieuw nummer bij je nieuwe provider dan kan je gewoon nu je abonnement opzeggen, je hebt dan 1 maand opzegtermijn, en verder hoef je niets te doen. Bij je nieuwe provider vraag je je abonnement aan zonder nummerbehoud (dus een nieuw nummer).

Je hebt alleen een maand overlapping van twee abonnementen of je gaat pas naar die nieuwe provider als Vodafone bijna is afgelopen, het is maar wat jij wenst. Dat laatste is natuurlijk wel het beste, mits die andere provider nu een aanbieding heeft, dan zou ik het nu doen. Maar die keuze is aan jou zelf 🙂

Veel plezier in ieder geval bij je nieuwe provider!
Mag ik vragen waar je heen gaat? Als je niet wilt zeggen, ook goed hoor :wink:
(ik zit hier niet voor Vodafone en ben te nieuwsgierig welke provider je dan hebt gekozen)

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Danielle2002
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je contract is afgelopen dan heb je een opzegtermijn van 1 maand. Dus op het moment van opzeggen duurt het nog 1 maand en kan je je nummer meenemen naar een andere provider.

Advies: vraag een nieuw abonnement aan bij de andere provider, met nummerbehoud, en dan regelen ze bij de nieuwe provider dat je abonnement stopt bij Vodafone.

Succes en veel plezier bij je nieuwe provider.
Danielle2002
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy

Als ik mijn nummer niet mee wil meenemen, kan ik dan gewoon direct na opzeggen een ander abonnement afsluiten?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Maar natuurlijk, als je je nummer niet wenst mee te nemen en je wilt een nieuw nummer bij je nieuwe provider dan kan je gewoon nu je abonnement opzeggen, je hebt dan 1 maand opzegtermijn, en verder hoef je niets te doen. Bij je nieuwe provider vraag je je abonnement aan zonder nummerbehoud (dus een nieuw nummer).

Je hebt alleen een maand overlapping van twee abonnementen of je gaat pas naar die nieuwe provider als Vodafone bijna is afgelopen, het is maar wat jij wenst. Dat laatste is natuurlijk wel het beste, mits die andere provider nu een aanbieding heeft, dan zou ik het nu doen. Maar die keuze is aan jou zelf 🙂

Veel plezier in ieder geval bij je nieuwe provider!
Mag ik vragen waar je heen gaat? Als je niet wilt zeggen, ook goed hoor :wink:
(ik zit hier niet voor Vodafone en ben te nieuwsgierig welke provider je dan hebt gekozen)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic