BoraBora

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Adreswijziging

Onkunde bij Vodafone?

Iets simpels, wat iedereen wel eens meemaakt .,.. een verhuizing 🙂
Zo ook ik, in eerste instantie de wijziging doorgegeven via de verhuisservice van PostNl.
Ervan uitgaande dat dan ook alles netjes wordt geregeld, niet dus ... maar goed. Niets aan de hand, we hebben MyVodafone en dus eens inloggen ... wilde weten of ze misschien een aanbieding hadden (abonnement loopt over 1 maand en 13 dagen af), wat blijkt ... nog steeds op oud adres geregistreerd.
Geprobeerd om online mijn wijziging door te geven ... lukt helaas niet, krijg steeds het verzoek om 1200 te bellen. Allemaal leuk en aardig, maar in het menu van "1200" kom je nergens bij iets simpels als je basisgegevens, dus bijvoorbeeld een wijziging van je adres.
Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen om mijn wijziging door te geven. Tot 2 maal toe werd mij wel verteld dat het vreemd was dat ik online niet mijn wijziging kon doorgeven. Ik heb het geprobeerd via 2 PC's (thuis en werk), maar lukte toch echt niet. Dus het vreemde is dat het vreemd is dat zij het vreemd vinden ... 😉
Enfin .... mijn adres doorgegeven en dan denk je dat alles netjes wordt aangepast, maar nee .... wat blijkt, zegt de medewerkster dat ze in het systeem een notitie hebben gemaakt van mijn adreswijziging want ze werken met 2 systemen .... ????? Met andere woorden ... ik kan een abonnement afsluiten, kan verlengen .. kan allemaal telefonisch, maar een wijziging van mijn adres .... daar moeten ze een notitie van maken!
Dit alles zo'n week geleden ... denk dat de notitie ergens verloren is gegaan ....
Net nog maar eens gekeken, maar neen .,... mijn adres is niet gewijzigd.

MIjn geloofwaardigheid in Vodafone is nu wel erg ver te zoeken .... mijn adresgegevens (waar je toch zuinig mee om zou moeten gaan), kunnen ze NIET wijzigen! ... nog 1 maand en 5 dagen ... denk dat ik mn abonnement meer eens in heroverweging neem ... want een aanbieding, kan ik online ook niet bekijken (?) ... ze hebben dus niets voor me om me te behouden ......


3 Reacties 3
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Net even gekeken in "My Vodafone", en de mogelijkheid om een adreswijziging online door te geven is er dus wel degelijk. Je kunt onder het tabblad "persoonlijke gegevens" je postcode en huisnummer met eventuele toevoeging wijzigen. Aan deze gegevens is automatisch een volledig adres gekoppeld. Dus als je deze gegevens wijzigt, dan wijzig je in feite je hele adres. Heb het in ieder geval net even geprobeerd door mijn telefoonnummer van thuis toe te voegen, en dat werkte gewoon. Ik ga uiteraard niet proberen mijn adres te wijzigen als ik niet verhuisd ben. Je moet nooit de kat op het spek binden. Het kan natuurlijk zijn dat je dat al geprobeerd hebt, en dat het voor jou dus niet werkt waardoor je vervolgens het verzoek krijgt om "1200" te bellen. Maar de mogelijkheid is er dus wel degelijk. Toen ik mijn telefoonnummer toegevoegd had, kreeg ik vervolgens de melding dat het ongeveer 4 dagen zou duren eer de wijziging definitief doorgevoerd zou zijn, maar het werkte wel. Succes.
tvogel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb in Juli 2014 mijn adres gegevens via my vodafone gewijzigd alleen moeten deze volgens vodafone nog steeds verwerkt worden.
Het oude telefoonnummer wat ik al 3 jaar niet meer heb staat er nog steeds in.
Online gegevens wijzigen is en blijft bij vodafone een drama.
Maar ja maakt niet uit, zodra mijn contracten aflopen bij vodafone ben ik weg.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@tvogel Wat vreemd dat het zo lang duurt. Neem even contact met ons op via Facebook of Twitter. Dan kijken we het voor je na
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic