Onkunde bij Vodafone?
Iets simpels, wat iedereen wel eens meemaakt .,.. een verhuizing 🙂
Zo ook ik, in eerste instantie de wijziging doorgegeven via de verhuisservice van PostNl.
Ervan uitgaande dat dan ook alles netjes wordt geregeld, niet dus ... maar goed. Niets aan de hand, we hebben MyVodafone en dus eens inloggen ... wilde weten of ze misschien een aanbieding hadden (abonnement loopt over 1 maand en 13 dagen af), wat blijkt ... nog steeds op oud adres geregistreerd.
Geprobeerd om online mijn wijziging door te geven ... lukt helaas niet, krijg steeds het verzoek om 1200 te bellen. Allemaal leuk en aardig, maar in het menu van "1200" kom je nergens bij iets simpels als je basisgegevens, dus bijvoorbeeld een wijziging van je adres.
Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen om mijn wijziging door te geven. Tot 2 maal toe werd mij wel verteld dat het vreemd was dat ik online niet mijn wijziging kon doorgeven. Ik heb het geprobeerd via 2 PC's (thuis en werk), maar lukte toch echt niet. Dus het vreemde is dat het vreemd is dat zij het vreemd vinden ... 😉
Enfin .... mijn adres doorgegeven en dan denk je dat alles netjes wordt aangepast, maar nee .... wat blijkt, zegt de medewerkster dat ze in het systeem een notitie hebben gemaakt van mijn adreswijziging want ze werken met 2 systemen .... ????? Met andere woorden ... ik kan een abonnement afsluiten, kan verlengen .. kan allemaal telefonisch, maar een wijziging van mijn adres .... daar moeten ze een notitie van maken!
Dit alles zo'n week geleden ... denk dat de notitie ergens verloren is gegaan ....
Net nog maar eens gekeken, maar neen .,... mijn adres is niet gewijzigd.
MIjn geloofwaardigheid in Vodafone is nu wel erg ver te zoeken .... mijn adresgegevens (waar je toch zuinig mee om zou moeten gaan), kunnen ze NIET wijzigen! ... nog 1 maand en 5 dagen ... denk dat ik mn abonnement meer eens in heroverweging neem ... want een aanbieding, kan ik online ook niet bekijken (?) ... ze hebben dus niets voor me om me te behouden ......