Wennepen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Adreswijziging doorgeven......is dat nu zo moeilijk Vodafone?

Beste medewerk(st)er van Vodafone,

Nog nooit heb ik zoveel moeite moeten doen om een simpele adreswijziging bij een bedrijf door te geven.
Ja....via MyVodafone kun je dit aanpassen maar dan duurt het nog een hele tijd.....weken cq maanden, voordat de adreswijziging in alle systemen van jullie is doorgevoerd.
Hoe bestaat dat in deze tijd beste Vodafone medewerk(st)er?
En kom nu niet met standaard antwoorden alstublief want deze vraag is hier al vaker voorbij gekomen zonder een correct passend antwoord.

Mijn verhaal:
Ik ben verhuist en heb dit ook doorgegeven via MyVodafone, so far so good.
Na een tijdje even gekeken of het al was doorgevoerd maar helaas.....
Nu wilde ik graag mijn abonnement verlengen via Friends and Family en ook in dit systeem was het adres nog niet aangepast dus maar even contact opgenomen met de klantenservice.
Deze hebben me netjes geholpen door de adreswijziging meteen door te voeren.....echter alleen in MyVodafone bleek achteraf, niet in de andere systemen.
Nu staat er een apart telefoonnummer vermeld op de site van Friends and Family, daar maar eens even mee gebeld......helaas konden die ook niets voor mij betekenen hierin.

Ok....ik begrijp dat Friends and Family wellicht een buitenbeentje is, want daar verdient Vodafone wat minder aan.
Maar voor de grap eens geprobeerd om mijn abonnement op de normale manier te verlengen maar ook hier nog steeds het oude adres.

Het frapante hiervan is dat niemand bij Vodafone die ik aan de lijn kreeg weet hoe je het adres gewijzigd krijgt in deze systemen waardoor ik tot nu toe dus nog steeds niet mijn abonnement heb kunnen verlengen via Friends and Family en kreeg ik maar het advies om te wachten.

Wat een geweldige service Vodafone, de klant maar laten wachten en iedere keer maar even moeten gaan kijken of de wijziging heeft plaats gevonden.

Resumerend......hoe kunnen we dit zo spoedig mogelijk oplossen?
Graag een reactie.

Bij voorbaat dank.

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Wennepen,

Welkom en bedankt voor je feedback!

Het wijzigen van je adresgegevens duurt normaal 1 tot maximaal 4 weken, je nieuwe gegevens zijn dan in al onze interne systemen verwerkt. Wanneer er bij jou iets fout is gegaan en je adres niet wordt aangepast raad ik aan om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. We hebben namelijk geen inzage in je privégegevens.

Het Forum is bedoeld voor en door klanten en het uitwisselen van algemene tips en tricks. We kunnen dit daarom via het Forum niet samen met je oplossen.
Wennepen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc, bedankt voor je reactie.
Ik snap dat je dit vanuit Vodafone zo moet beantwoorden maar jouw advies is meteen ook het probleem.
De klantenservice kan dit namelijk niet oplossen zegt men!

Daarbij is een doorlooptijd van 4 weken om een adreswijziging te verwerken natuurlijk niet meer van deze tijd, en al helemaal niet voor een bedrijf zoals Vodafone.

Dat je dit niet via het forum kunt oplossen begrijp ik maar blijkbaar kan niemand dit bij Vodafone als ik de medewerkers van de klantenservice begrijp. Dat is natuurlijk volslagen onzin, er moet tenslotte een afdeling verantwoordelijk zijn voor het afhandelen van een adreswijziging in alle systemen, ook die van Friends & Family.

Al met al ben ik niet de eerste die tegen dit probleem aanloopt maar er wordt tot op heden nauwelijks iets aan gedaan.
Rest mij niets anders dan maar af te wachten, de klantenservice bellen is geen oplossing helaas.

Desalniettemin ben ik zeer teleurgesteld in de werkwijze, het is dat Vodafone nog een redelijk netwerk heeft maar anders zou ik overstappen.

Nogmaals, dit is niet persoonlijk bedoelt maar Vodafone mag zich hier toch wel degelijk iets van gaan aantrekken.
Een adreswijziging doorvoeren moet een heel stuk sneller kunnen.

Wennepen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ondertussen zijn we weer 2 weken verder, en raadt eens? Nog steeds niet aangepast.
Fail Vodafone!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Wennepen ,
De wijziging die je doorvoert, is niet zichtbaar in My Vodafone (die loopt niet door daarheen)
Advies, kijk op de online rekening. In een lopende rekening kunnen we niets aanpassen maar op de eerstvolgende nota is het allemaal verwerkt.

Gr Per

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic