kastje-muur

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Adres toevoeging zorgt voor problemen

Ik heb een contract bij Ziggo en Vodafone op hetzelfde adres. Hierdoor heb ik voordelen, zoals dubbele data. Sinds begin deze maand zijn de voordelen bij Vodafone weg. Ik kreeg een smsje dat ik geen Ziggo abonnement op mijn adres zou hebben. Bij Ziggo is er niets veranderd. Het lijkt te komen door de toevoeging bij mijn adres en het systeem van Vodafone. 

 

Ik heb meteen contact opgenomen met Ziggo en met Vodafone. Ik heb gechat, gebeld, een mail gestuurd via het formulier. Medewerkers van Ziggo hebben namens mij ook nog contact opgenomen. En ondanks dat medewerkers vriendelijk reageren, wordt mijn probleem niet opgelost. Een aangemaakt ticket is na 2 weken ineens gesloten. Medewerkers geven aan het uit te zoeken en me te e-mailen, ik hoor daarna niets meer. Ik heb inmiddels een klacht ingediend via het formulier van Vodafone, waar ik binnen twee dagen een reactie op zou krijgen en het is nu eind dag 3. Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @kastje-muur, goedemorgen en welkom!

Wat gek dat de Gratis Extra's ineens zijn gedeactiveerd. Als ik je bericht zo lees dan heb je verder zelf ook niets gewijzigd aan je abonnement in de afgelopen periode. De Gratis Extra's werken op basis van adresgegevens. Ik neem graag een dubbelcheck of beide abonnementen wel op hetzelfde adres (+ toevoeging) actief staan. Wil je mij hiervoor een privébericht sturen met de volgende informatie?

Naam contractant: 
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Klantnummer Ziggo: 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

P.s. Ik begrijp dat je ook een klacht hebt ingediend. Een terugkoppeling hierop duurt vaak iets langer, namelijk 5 tot 10 werkdagen.

Bekijk in context

kastje-muur
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is opgelost! Tnx @Cecilia, de toevoeging bij Vodafone weghalen heeft geholpen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @kastje-muur, goedemorgen en welkom!

Wat gek dat de Gratis Extra's ineens zijn gedeactiveerd. Als ik je bericht zo lees dan heb je verder zelf ook niets gewijzigd aan je abonnement in de afgelopen periode. De Gratis Extra's werken op basis van adresgegevens. Ik neem graag een dubbelcheck of beide abonnementen wel op hetzelfde adres (+ toevoeging) actief staan. Wil je mij hiervoor een privébericht sturen met de volgende informatie?

Naam contractant: 
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Klantnummer Ziggo: 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

P.s. Ik begrijp dat je ook een klacht hebt ingediend. Een terugkoppeling hierop duurt vaak iets langer, namelijk 5 tot 10 werkdagen.

kastje-muur
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoihoi,

 

Opgestuurd. Sommige medewerkers van Vodafone hebben ook gezegd dat er bij Ziggo geen toevoeging zou staan, maar Ziggo geeft aan van wel. En op mijn factuur staat het ook. Het is trouwens ook een officiële toevoeging vanuit de gemeente. Het huisnummer zonder toevoeging bestaat niet. 

kastje-muur
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is opgelost! Tnx @Cecilia, de toevoeging bij Vodafone weghalen heeft geholpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic