Ik heb een contract bij Ziggo en Vodafone op hetzelfde adres. Hierdoor heb ik voordelen, zoals dubbele data. Sinds begin deze maand zijn de voordelen bij Vodafone weg. Ik kreeg een smsje dat ik geen Ziggo abonnement op mijn adres zou hebben. Bij Ziggo is er niets veranderd. Het lijkt te komen door de toevoeging bij mijn adres en het systeem van Vodafone.
Ik heb meteen contact opgenomen met Ziggo en met Vodafone. Ik heb gechat, gebeld, een mail gestuurd via het formulier. Medewerkers van Ziggo hebben namens mij ook nog contact opgenomen. En ondanks dat medewerkers vriendelijk reageren, wordt mijn probleem niet opgelost. Een aangemaakt ticket is na 2 weken ineens gesloten. Medewerkers geven aan het uit te zoeken en me te e-mailen, ik hoor daarna niets meer. Ik heb inmiddels een klacht ingediend via het formulier van Vodafone, waar ik binnen twee dagen een reactie op zou krijgen en het is nu eind dag 3. Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen?