Hoi @Helma2
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend dat je geen automatische incasso hebt maar en dat je ook nog elke maand moet betalen om het over te maken. Beetje gek is het wel dat je in de winkel er niet op gewezen bent want als je daar een abonnement aangaat dan vraagt men om je rekeningnummer en zeggen ze toch dat het abonnement zal worden afgeschreven. Zo ook geschreven op de website:Je betaalt je factuur standaard via automatische incasso. Je moet hiervoor een IBAN hebben uit een SEPA land waarop een automatische incasso kan plaatsvinden. Dit mag géén spaarrekening zijn. Misschien een kleine mis communicatie?
Je kan het om laten zetten in een winkel, mocht je er in de buurt wonen. Het wijzigen kan die je My Vodafone app of online op de website (bekijk onder Profiel en dan Bankgegevens). Als het goed is kan je daar informatie in plaatsen om automatisch te betalen. Kom je er niet uit, bel dan 0800-0094, deze mensen kunnen je ook helpen.