irvingkelly

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Adapter Samsung galaxy S9 is stuk

Hoi,
Ik heb in oktober 2018 een Samsung galaxy S9 via een abonnemnet besteld. Vorige week 18-3-19 doet de adapter er niet meer. Is er garantie op mijn adapter? Ik vind dat een adapter van zo'n duur apparaat te snel stuk gaat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12002Posts
  • 3506Oplossingen
  • 3130Likes
Hoi irvingkelly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Tekst van Samsung:
Je product en de accessoires van Samsung worden gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, wanneer het toestel is aangeschaft binnen Europa*. Onze garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door ongevallen of ongeoorloofde aanpassingen. Zie de garantiebeperkingen onderaan voor volledige details.

Samsung-accessoires, inclusief de lichtnetadapter, worden gedekt door onze garantie.
Voor meer info: https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/support/warranty/mobile-warranty-nl-be.pdf

Het beste wat je kunt doen is de website van Vodafone raadplegen en je reparatie opgeven. Het zal je dan duidelijk worden wat je moet doen en mocht je nog meer vragen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Anders even langs een Vodafone winkel lopen om te kijken of ze je daar kunnen helpen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12002Posts
  • 3506Oplossingen
  • 3130Likes
Hoi irvingkelly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Tekst van Samsung:
Je product en de accessoires van Samsung worden gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, wanneer het toestel is aangeschaft binnen Europa*. Onze garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door ongevallen of ongeoorloofde aanpassingen. Zie de garantiebeperkingen onderaan voor volledige details.

Samsung-accessoires, inclusief de lichtnetadapter, worden gedekt door onze garantie.
Voor meer info: https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/support/warranty/mobile-warranty-nl-be.pdf

Het beste wat je kunt doen is de website van Vodafone raadplegen en je reparatie opgeven. Het zal je dan duidelijk worden wat je moet doen en mocht je nog meer vragen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Anders even langs een Vodafone winkel lopen om te kijken of ze je daar kunnen helpen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je gebruik gemaakt van één van de tips van Energieboy irvingkelly ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic