Hoi
irvingkelly Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Tekst van Samsung:
Je product en de accessoires van Samsung worden gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, wanneer het toestel is aangeschaft binnen Europa*. Onze garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door ongevallen of ongeoorloofde aanpassingen. Zie de garantiebeperkingen onderaan voor volledige details.
Samsung-accessoires, inclusief de lichtnetadapter, worden gedekt door onze garantie.Voor meer info: https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/support/warranty/mobile-warranty-nl-be.pdf
Het beste wat je kunt doen is de
website van Vodafone raadplegen en je reparatie opgeven. Het zal je dan duidelijk worden wat je moet doen en mocht je nog meer vragen hebben dan kan je contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone. Anders even langs een Vodafone winkel lopen om te kijken of ze je daar kunnen helpen.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.