Dag Cecilia, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om het uit te zoeken. Mijn indruk dat My Vodafone niet stabiel is wordt hiermee bevestigd. Ook Mijn Ziggo loopt er af en toe tussendoor.
De feitelijke situatie is als volgt. Ik heb een nieuw Vodafone unlimited abonnement afgesloten. Het nummer is ** en het klantnummer **. Ik gebruik dit op de camping in een router om WiFi te kunnen gebruiken met onze tablets en telefoons. Daarnaast hebben wij ieder een vast abonnement voor onze telefoons bij Hollands Nieuwe. De nummers zijn **. Ook hebben wij een abonnement voor internet en tv thuis bij Ziggo. Ik hoop dat je met deze informatie iets kunt betekenen. Via de chat krijg ik de indruk dat men de zaak niet serieus neemt of er geen weg mee weet. Nog even ter info: toen ik vanmorgen op mijn tablet de app van My Vodafone opende kreeg ik de melding goede middag met de gebruikstijd van inderdaad gistermiddag. Nogmaals, ik hoop van harte dat er een keer iets aan gedaan kan worden. Alvast bedankt voor de moeite. Vriendelijke groet, Aad Scheffer
*Mobiele nummers verwijderd door moderator. Let op met de informatie die je openbaar deelt*