Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Activeren prepaid simkaart lukt niet

Een prepaid simkaartje in een tweede toestel voor backup leek me wel handig. Dat was verkeerd gedacht want: 
Activeren met pincode 0000 is niet mogelijk als het toestel al een pincode heeft. Er komt wel een eeste sms met activeren geslaagd maar daarna een sms met "we kunnen je opdracht niet verwerken" en een tel. nr. Klantenservice kwam er ook niet uit en verwees naar een winkel. Daar heeft de medewerker binnen 2 min. tegoed op de simkaart gezet. Nu wil ik in My Vodafone app mijn tegoed zien maar een nieuwe account aanmaken in de opnieuw gedownloade app lukt ook niet. Dan een tweede mobiel nummer in mijn andere My Vodafone-account van mijn Red Unlimited zetten? Ja! dat lukt! alleen daar staat geen prepaid tegoed. Alles bij elkaar ben ik nu al drie uur kwijt aan een prepaidkaartje volledig werkend te krijgen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Fijn dat de aap nu uit de mouw is en alles is gelukt @Swedenborg. Ik wil je alvast een hele fijne jaarwisseling toewensen en de beste wensen voor 2024.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Swedenborg, goedemorgen en welkom hier. 

Het is je zo te lezen behoorlijk lastig gemaakt om een prepaid simkaart te activeren, terwijl dat natuurlijk niet zo moet zijn. Inmiddels is het gelukt om je prepaid simkaart te activeren met behulp van één van mijn collega's in de winkel. Dit zie ik ook terug als ik je gegevens erbij pak. Het toevoegen van het prepaid nummer aan je al bestaande My Vodafone account is ook gelukt. Het is je alleen onduidelijk waar je nu precies het tegoed kan zien. Als je ingelogd bent in My Vodafone dan heb je aan de rechterzijde een dropdown-menu. Hier kan je van aansluiting wisselen. Dit ziet er als volgt uit: 

Klik je op 'prepaid', dan zie je daar alles omtrent jouw prepaid aansluiting zoals bijvoorbeeld het tegoed. 

Swedenborg
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

Ik heb het tweede nummer gevonden in My Vodafone, zat wel goed verstopt. Op de smartphone heb ik de app opnieuw gedownload en daar ook het prepaidnr. toeevoegd en zie ik het tegoed. Nu werkt alles naar behoren. Bedankt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Fijn dat de aap nu uit de mouw is en alles is gelukt @Swedenborg. Ik wil je alvast een hele fijne jaarwisseling toewensen en de beste wensen voor 2024.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic