WalterR

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren Onenumber lukt niet

Ook hier hetzelfde probleem. Contact met de helpdesk geeft standaard oplossingen zoals herstart je telefoon enz enz en wat na 5 keer dezelfde actie hetzelfde resultaat geeft.

Na aanmelding wel bevestigen de mail gehad van de bestelling en dat het 24 uur kan duren (inmiddels al veelvoudig gepasseerd stadium). Maar nog steeds dezelfde melding. In mijn account staat bezig en in de watch-app staat wachten. Heb een gloednieuwe Apple Watch Ultra 2 via Vodafone en Iphone 14 pro dus daar kan het niet aanliggen (beide zonder beta versies). Wel natuurlijk netjes geupdate naar de laatste IOS en watch-OS versies.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3107Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @WalterR, goedemiddag en welkom hier!

Irritant dat je de melding 'wachten' ziet in de Watch-app. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat de aanvraag voor OneNumber is gelukt. Het slechte nieuws is alleen dat de bestelling is vastgelopen en dus niet is verwerkt nog. Hierdoor krijg je deze melding te zien. Het lastige is dat met een vastgelopen order alles als het ware op slot zit.  Zelf kan je niets doen om dit op te lossen. De vastgelopen order moet handmatig opgepakt worden door een speciale afdeling en ik moet in dit geval dan helaas een beroep doen op je geduld. Sorry!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3107Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @WalterR, goedemiddag en welkom hier!

Irritant dat je de melding 'wachten' ziet in de Watch-app. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat de aanvraag voor OneNumber is gelukt. Het slechte nieuws is alleen dat de bestelling is vastgelopen en dus niet is verwerkt nog. Hierdoor krijg je deze melding te zien. Het lastige is dat met een vastgelopen order alles als het ware op slot zit.  Zelf kan je niets doen om dit op te lossen. De vastgelopen order moet handmatig opgepakt worden door een speciale afdeling en ik moet in dit geval dan helaas een beroep doen op je geduld. Sorry!

WalterR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel @Cecilia , dan zit er niets anders op dan af te wachten. Ik ga er dan maar van uit dat hij vanzelf ergens naar boven komt als vastgelopen?

Is er een oorzaak aan dit fenomeen te hangen door een handeling die ik bij de aanvraag gedaan heb, of juist niet gedaan heb?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3107Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

@WalterR Nee hier is niet een specifieke handeling of oorzaak aan te koppelen. Je hebt zelf in ieder geval niets fouts gedaan! Ik houd de vastgelopen order hier ook voor je in de gaten en zal het laten weten als er een update is.

WalterR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia spontaan is alles gaan werken. Zonder enige sms o.i.d. Ik ben in ieder geval blij dat het gelukt is. Wel jammer dat de klantenservice deze kennis niet had en mij niet kon informeren wat er precies aan de hand was. Heel erg bedankt in ieder geval! Veel geduld was de oplossing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic