@Cecilia Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen, door in MyVodafone bij Gebruiker iets te knoeien met rechten (de groene schuifknopjes). Ik heb eerst ook een nieuwe gebruiker aangemaakt wat denk ik niet geholpen heeft, maar omdat ik met meerdere accounts/06-nummers gebruik maak van Vodafone is het (voor mij) onduidelijk wat dan precies geholpen heeft.
Uiteindelijk met mn email adres waarmee ik (als beheerder) inlog bij MyVodafone na het aanpassen van de rechten opeens toch OneConnect kunnen activeren. En dit werd dan direct aangewezen aan het juiste account (mijn 06 nummer, en niet 1 van de paar andere die ik er op heb staan).... dus blij.. maar ik vraag mij af hoe de andere gebruiiker die ook een Watch gaat ontvangen dit voor elkaar gaat krijgen.. Ga ik daarmee dan niet als ik begin met knutselen mijn OneConnect de-activeren, omdat ik simpelweg niet precies weet wat ik aan het doen ben / hoe het moet.
Het is een beetje omslachtig en zou dit nog wel eens willen bespreken met een medewerker, sowieso moet er dan nog even gekeken worden wat voor een zooitje ik van 'Gebruikers' heb gemaakt....