WilbertBusQ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren OneNumber geeft melding "OneNumber abonnement niet beschikbaar"

Activeren OneNumber geeft melding "OneNumber abonnement niet beschikbaar", maar voldoe aan alle voorwaarden:

  1. Zakelijk Red Pro Unlimited abonnement
  2. Apple Watch Ultra 2 - geupdate naar laaste versie (watchOS 10.2)
  3. Apple iPhone 13 Pro Max - geupdate naar laatste versie (iOS 17.2.1 (21C66))

Technische Support heeft VoLTE reeds een keer uitgezet en opnieuw aangezet. Zowel iWatch als iPhone zijn opnieuw opgestart.

Foutmelding lijkt meer de indruk te wekken dat het een issue is aan de Vodafone kant, dan aan de Apple kant. Maar besef me ook dat foutmelding in de meeste gevallen generiek zijn. 
Zijn er meerdere personen die dit issue hebben, en is het daarbij wel opgelost en hoe? Zijn er andere oplossingen dan de Technische Support nu heeft geprobeerd?

WhatsApp Image 2024-01-10 at 11.15.27.jpeg

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @WilbertBusQ, goedemorgen en welkom hier!

Deze foutmelding zie ik hier op de Community voor de eerste keer verschijnen. Op basis van je gegevens zie ik eigenlijk geen bijzonderheden. Het profiel staat op de juiste wijze ingesteld (zakelijk) en je maakt gebruik van een Red Pro Unlimited abonnement. Normaliter zou je dan gebruik moeten kunnen maken van OneNumber. Ik wil je in dit geval vragen om even opnieuw contact op te nemen met Vodafone Business, zodat zij wellicht hier nog een oplossing voor weten of er een case aangemaakt kan worden. Dit kan ik helaas niet voor je doen, omdat we via de Community een beperkte inzage en rechten hebben voor zakelijke abonnementen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic