A.J.K

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'geen 06-nummer beschikbaar'.

ik probeer OneNumber te activeren op mn Apple Watch, alleen krijg ik elke keer op mn Iphone 15 geen 06-nummer gevonden.

ik heb wel 2 verschillende nummers op mijn email adres, misschien dat dat problemen geeft. 

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @A.J.K, welkom hier. 

Wat onhandig dat je deze foutmelding krijgt te zien. Ik zie inderdaad dat je in My Vodafone 2 accounts (2 verschillende klantnummers) hebt gekoppeld. Vermoedelijk gaat het hier mis. Mijn advies zou dan ook zijn om My Vodafone te verwijderen en t.b.v. de activatie van OneNumber eerst 2 aparte accounts te registeren voor My Vodafone. Als je dit wilt proberen, dan hoor ik het graag en zal ik het huidige account verwijderen.

A.J.K
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia,

ik wil dat wel proberen ja.

Is het dan ook dat ik de app moet verwijderen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Gaan we dat proberen @A.J.K. Bij deze heb ik het My Vodafone account verwijderd. Je mag nu voor het klantnummer/mobiele nummer waar je OneNumber voor wilt activeren een nieuw account registeren voor My Vodafone. Wil je voor meerdere klantnummers OneNumber activeren dan het advies om per klantnummer een nieuw account te registeren en OneNumber te bestellen. Je kan ze later indien gewenst dan weer samenvoegen 🙂

Het is altijd goed om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren als je gaat inloggen met nieuwe gegevens. 

A.J.K
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb een nieuw account aangemaakt voor het nummer (1861) dat ik wil gebruiken, alleen werkt het nog steeds niet.

nog steeds geen 06-nummer gevonden bij activeren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Fijn dat de registratie is gelukt @A.J.K. In My Vodafone ziet alles er nu goed uit en is er 1 profiel met de juiste rechten om OneNumber te activeren voor het nummer eindigend op 1861. Nu is het vaak wel zo dat er enige verwerkingstijd nodig is m.b.t. synchronisatie in de achterliggende systemen. Zou je later vandaag nogmaals willen proberen om OneNumber te activeren? 

A.J.K
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

zal ik doen, in de hoop dat het dan wel lukt. 

alvast bedankt en ik laar weten of het later wel gelukt is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic