Miepie55

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'geen 06-nummer beschikbaar'.

Ik probeer al meer dan een week OneNummer te activeren, maar helaas zonder resultaat. Heb al gebeld met Vodafone die konden mij niet helpen ze zouden er een case van maaaken maar nog steeds niets gehoord. Bij het activeren krijg ik aan het eind de melding. Geen 06 nummer gevonden. Sorry het lijkt er op dat er geen 06 nummer aan je account is gekoppeld. Wie kan me helpen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Miepie55
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Jos  bedankt het is gelukt met OneNumber. 👍

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 23Posts
  • 5Oplossingen
  • 10Likes

Hallo @Miepie55 goed dat je hier even een vraag over stelt op de Vodafone Community. 

Onder jouw klantnummer zie ik inderdaad een openstaande case over een mogelijk incident dat dit niet lukt. Die dateert van 25 september en doen mijn collega's hun best om die zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je er na deze week nog geen update over hebben, laat het me weten. 

Miepie55
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jos,

bedankt voor je antwoord. Ik hou je op de hoogte

 

Miepie55
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen @Jos  , helaas heb ik nog steeds geen update over me case gehad. 

 

Sweetmarel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

typisch Vodafone......:(

Miepie55
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Jos  bedankt het is gelukt met OneNumber. 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic