Als ik one number aan wil schaffen krijg ik de melding het lijkt erop dat er geen 06 nummer in uw account aanwezig is
Al vele uren aan de telefoon gehangen, Cecilia heeft ook haar best gedaan denk ik, al een case aangemaakt twee weken geleden twee dagen geleden zou er weer een case asngemaakt zijn met hoge proriteit waar ik een bevestigingsmail van zou krijgen maar helaas niet gehad op verzoek van Cecilia een nieuw My Vodafone account aangemaakt ook zonder resultaat ik ben altijd super tevreden geweest met Vodafone en Ziggo maar na jaar wachten op deze applicatie en dan nu weer al deze problemen geloof ik toch dat ik het vertrouwen ga verliezen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Hanzzi1 We hebben op de achtergrond wat aangepast. Wil je jouw toestel en Watch eens opnieuw volledig opstarten en de aanvraag voor OneNumber opnieuw proberen te doorlopen? Ik hoor graag of het is gelukt?
Hi @Hanzzi1
Jammer dat het opnieuw registeren voor My Vodafone nog niet tot de oplossing heeft geleid. Ik zie dat er inderdaad een nieuwe case is aangemaakt en hierin een update is. De oorzaak is duidelijk. In het achterliggende systeem gaat iets mis, waardoor er een foutieve koppeling wordt gemaakt wanneer jij je opnieuw registreert voor My Vodafone.
Er wordt nu onderzocht op welke wijze er wel een correctie koppeling kan worden gemaakt. Het probleem heeft dus iets meer voeten in de aarde. Ik heb dit intern uitgezet en zal op de hoogte worden gehouden bij updates. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij.
Bedankt Cecilia
@Hanzzi1 We hebben op de achtergrond wat aangepast. Wil je jouw toestel en Watch eens opnieuw volledig opstarten en de aanvraag voor OneNumber opnieuw proberen te doorlopen? Ik hoor graag of het is gelukt?
Hoi Vecilia het werkt allemaal perfect nu
hardstikke bedankt voor al je gedane moeite
En het moest natuurlijk Cecilia zijn 😁
Haha, gelukkig is @Cecilia niet zo snel op haar teentjes getrapt 🤭😜.
Ik heb hetzelfde probleem, al 3 keer contact gehad met support maar no steeds niet opgelost
Ik heb hetzelfde probleem, al 3 keer contact gehad met support maar no steeds niet opgelost
Hi @EddyB64, goedemorgen!
Als ik meekijk in My Vodafone dan zie ik dat er één mobiel nummer (gebruiker) is gekoppeld aan een fictief e-mailadres. Ik ben hier even voor je mee aan de slag gegaan, zodat alle nummers de juiste rechten hebben. Ik stuur je even in een privébericht meer informatie. Ik hoor dan graag of het is gelukt.
Dank je wel @Cecilia het werkt !! 😀
Hoi Cecilia, one number werkt nu perfect maar er is iets aangepast in mijn vodafone ze hebben gezegd dat ik een nieuw my vodafone account aan moet maken maar dat lukt van geen kant, zou je nog eens kunnen kijken?
Hi @Hanzzi1
Ik zie dat de zakelijke afdeling inderdaad nog iets heeft aangepast n.a.v. de case op 16 november. Dit was eigenlijk niet meer nodig geweest, omdat we het via deze weg samen al opgelost hadden. Het aanmaken van een My Vodafone account lukt nu niet, omdat er met jouw e-mailadres nog een My Vodafone account aanwezig is, maar waar helemaal geen rechten meer aan gekoppeld zijn. Deze heb ik nu verwijderd. Via de zakelijke afdeling heb je een uitnodiging gekregen voor het registeren van een nieuw My Vodafone account. Wil je het nu nogmaals proberen?
ik heb dit probleem ook. ondanks hulp van Vodafone en herstarten iphone krijg ik nog steeds dezelfde melding terwijl andere iphone op hetzelfde abonnement wel gekoppeld werd
Hi @Ton01
Ik heb je zojuist even een privébericht verstuurd 🙂
dank je, maar daar staat niets in.
Hoe bedoel je dit @Ton01 ? Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin meer informatie.
ja helaas lost dat het probleem niet op.
Het is opgelost, hartelijk dank hier voor!
Super @Ton01! Fijn dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Alvast fijne feestdagen gewenst! 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.