MarianV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren One Number lukt niet

Het lukt niet om One Number  te activeren. Heb een Iwatch, serie 9, in Nederland gekocht. Alles is up to date, opnieuw opgestart, heb juiste contract (zakelijk; Red Pro Umlimited)  ben hoofdcontractant.

krijg steeds dezelfde foutmelding na kiezen na ‘configureer mobiel netwerk’:  verbinding met server is verbroken. 

Wat nu?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MarianV, welkom hier.

Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic