Beste vodafone forum,
Op 31-07-2015 heb ik mijn abbonement bij jullie verlengd, omdat jullie mij een mooie aanbieding konden doen om toch klant bij jullie te blijven (Ik twijfelde erover om mijn oude abbonement op te zeggen en over te stappen naar een ander). In het gesprek is mij verteld dat ik de nieuwe telefoon die ik bij mijn abbonement meteen zou kunnen gebruiken en dat mijn abbonement in zou gaan op het moment dat het toestel geleverd werd. Op 04-08-2015 is het toestel geleverd, maar het wilt niet met jullie netwerk verbinden. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld om mijn sim kaart te activeren (ik moest een nieuwe hebben, de oude zou niet passen) en de hele situatie uitgelegd, ik heb het ICC ID nummer aan de klantenservice doorgegeven, dit zou kloppen volgens de mevrouw aan de telefoon. Vervolgens ben ik doorverbonden met een andere mevrouw en die heeft mij verteld dat de activatie van een nieuwe sim-kaart tot 48 uur kon duren (niet wat er oorspronkelijk telefonisch is afgesproken in het gesprek waarin ik heb aangegeven dat ik toch mijn abbonement bij jullie zou verlengen). Mijn vraag is dan ook of dit de "normale" gang van zaken is. de mevrouw waarheen ik ben doorverbonden wist mij wel te vertellen dat de mensen van de afdeling verkoop dit niet weten("afkoelings" periode van 48 uur, lijkt mij een beetje apart, volgens mij verkoopt/doet vodafone best veel met abbonementen), en ook dat haar collega's niet zouden liegen (wat ze volgens mij wel gedaan hebben, er is eerder telefonisch toegezegd dat ik mijn toestel/abbonement zou kunnen gebruiken vanaf het moment dat ik het geleverd zou krijgen). In het gesprek heb ik ook nog aangegeven dat ik kon bewijzen dat ik mijzelf ben (ik heb voorgesteld dat ze mijn gegevens kon controleren) is er iemand hier op het forum die mij met dit probleem zou kunnen helpen met dit probleem/dit netjes op zou kunnen lossen (nu gaat het in ieder geval niet zoals het is afgesproken/onder welke voorwaarden ik mijn abbonement heb verlengd)?
Met vriendelijke groet,
R.J. Oosting