Hi @Sull,
Ik zag je topic op de valreep binnenkomen en ben op onderzoek voor je uitgegaan. We hebben momenteel inderdaad een actie lopen dat klanten een actiecode per SMS ontvangen voor het versturen van een wenskaart via Kaartje2Go. Je ontvangt deze SMS met actiecode als je in My Vodafone hebt aangegeven dat wij jou commerciële berichten mogen sturen.
Het is op dit moment helaas niet mogelijk om de code per SMS toe te sturen als je deze niet hebt ontvangen. Ik heb dit probleem uitgezet, maar de persoon die dit kan oplossen is vandaag niet aanwezig. De angel zit hem alleen in het volgende: de looptijd van de actie is tot morgen, 31 december 2022. Dit zal dus niet tijdig opgelost zijn.. In onze winkels liggen fysieke kaartjes met actiecodes om uit te delen. Mocht je de mogelijkheid hebben (en er is een winkel vlakbij) dan raad ik je aan om vandaag of morgen even langs de winkel te gaan, zodat je alsnog gebruik kan maken van deze actie.