J.oost

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Actie pre order

In de winkel 3 wk geleden geprobeerd abonnement te verlengen waarbij computer vast liep. Toen wilde ik 6 april vanwege actie huawei abonnement op internet afsluiten dit ging niet want er stond u heeft al abonnement op mijn naam open. Op 9 april als nig abonnement in winkel afgesloten deze heeft oude order moeten verwijderen. Ik ga aan dat ik de actie p30 met Huawei speaker wilde. Dit was geen probleem en.dit werd gegarandeerd dat ik deze kon krijgen. Nu blijkt dat de actie tot 7 april liep en heb ik er dus geen recht op.

Verkoop punt geeft aan verkeerde informatie te hebben gegeven. En het niet te kunnen regelen. Zelf ben ik nu.20 jaar klant en vindt dit echt een waardeloze service.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
J.oost
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja ben ik en ze konden niks meer voor me doen. Kan geen recht meer op speaker krijgen. Verkeerd voor gelicht dus.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi J.oost
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel erg vervelend dat je verkeerde informatie hebt gekregen van de medewerkers in de winkel van Vodafone. De actie ging vanuit Huawei en die stellen de voorwaarden en als de actie loopt tot 7 april dan kan daar nu niet zoveel meer aan gedaan worden. Wat er op het moment van aankoop is besproken weet alleen jij en de verkoper. Daarom is mijn advies, ga terug naar de winkel en geef daar je klacht aan. Dan is het aan de winkel om dit op te lossen.

Ik weet niet wat ze kunnen doen want, zoals ik zei, gaat de actie vanuit Huawei. Mocht je er niet uit komen dan adviseer ik je om een klacht in te dienen via deze pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Een afdeling zal hier daar dan naar kijken en komt hier bij je op terug. Via de Community is het niet mogelijk om je te helpen want dit is een klanten helpt klanten Community. En ik denk dat de klantenservice ook niet echt veel meer kan doen. Eventueel zou je een bericht kunnen schrijven via Facebook of Twitter. Maar ik zou eerst langs de winkel terug gaan en dan verder kijken wat je wilt doen.

Succes en laat nog even weten of je tot een oplossing bent gekomen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ben je ondertussen in één van onze winkels geweest J.oost ?
J.oost
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja ben ik en ze konden niks meer voor me doen. Kan geen recht meer op speaker krijgen. Verkeerd voor gelicht dus.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
J.oost wrote:
Ja ben ik en ze konden niks meer voor me doen. Kan geen recht meer op speaker krijgen. Verkeerd voor gelicht dus.

Dat is wel heel erg vervelend 😞
Maar wel goed dat je nog even terug bent gegaan.
J.oost
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja maar naar bijna 20 jaar klant te zijn had ik wel wat meer verwacht.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
J.oost wrote:
Ja maar naar bijna 20 jaar klant te zijn had ik wel wat meer verwacht.

Ik snap wat je er mee wilt zeggen. Maar techniek blijft altijd een ding wat problemen kan geven en de actie gaat uit van het merk en niet vanuit Vodafone. En dat is denk ik een beetje lastig allemaal, loopt door elkaar heen. Het is en blijft altijd erg vervelend 😞

Kan er verder ook niet zoveel over zeggen want ik werk niet bij Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat het niet verder opgelost kan worden, heb ik het topic gesloten. Helaas is er verkeerde informatie medegedeeld. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor J.oost
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic