Hoi
J.oost Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heel erg vervelend dat je verkeerde informatie hebt gekregen van de medewerkers in de winkel van Vodafone. De actie ging vanuit Huawei en die stellen de voorwaarden en als de actie loopt tot 7 april dan kan daar nu niet zoveel meer aan gedaan worden. Wat er op het moment van aankoop is besproken weet alleen jij en de verkoper. Daarom is mijn advies, ga terug naar de winkel en geef daar je klacht aan. Dan is het aan de winkel om dit op te lossen.
Ik weet niet wat ze kunnen doen want, zoals ik zei, gaat de actie vanuit Huawei. Mocht je er niet uit komen dan adviseer ik je om een klacht in te dienen via deze pagina van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtmlEen afdeling zal hier daar dan naar kijken en komt hier bij je op terug. Via de Community is het niet mogelijk om je te helpen want dit is een klanten helpt klanten Community. En ik denk dat de klantenservice ook niet echt veel meer kan doen. Eventueel zou je een bericht kunnen schrijven via
Facebook of
Twitter. Maar ik zou eerst langs de winkel terug gaan en dan verder kijken wat je wilt doen.
Succes en laat nog even weten of je tot een oplossing bent gekomen.