KHW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Actie overstappen Ziggo -> Vodafone -> onmogelijk om my vodafone account aan te maken

hallo,
Voor mijn ziggomobiel tijd, was ik abonee bij vodafone en ben toen overgestapt op ziggomobiel. Nu dus weer terug bij vodafone. Tijdens mijn ziggomobiel periode ben ik verhuist.
Nu wordt mijn nieuwe sim kaart door vodafone naar mijn oude aders gestuurd, terwijl ziggo toch echt mijn nieuwe adres kent. In een van de mails die ik gekregen heb, staat idd ook het oude verstuur adres, wat ik helaas over het hooft heb gezien. Toch is het een fout van vodafone, om de ziggo gegevens over te nemen, ipv zelf iets te verzinnen.
1) Any way, hoe kunnen we dit nu oplossen. Een mail sturen werkt niet. Mijn oude vodafone account kan ik niet op inloggen. Een nieuw vodafone account maken werkt niet (heb daar sms-code voor nodig, maar zonder sim kaart, geen sms). Zonder telefoon, kan ik niet naar de support afdeling bellen. Wat nu?
2) Ik wil graag naar een andere provider, kan ik nu alsnog mijn vodafone opzeggen met nummber behoud?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KHW
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik krijg ook geen antwoord.
dus maar langs een winkel gegaan en toen was alles opgelost...

Bekijk in context

8 Reacties 8
Tineke1963

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees mee, ik krijg ook maar geen antwoord....
KHW
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik krijg ook geen antwoord.
dus maar langs een winkel gegaan en toen was alles opgelost...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
KHW, welkom op het Vodafone Forum! Dit is uiteraard geen fijne situatie. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice zodat dit kan worden opgelost. Via het Forum is namelijk geen hulp mogelijk waarbij je gegevens nodig zijn. Een e-mail sturen kan overigens via https://vodafone.nl/e-mail, maar het snelste is om morgen te bellen met 1201 of 0800-0094 (gratis, eventueel ook mogelijk vanaf een ander toestel).

Als je op dit moment geen lopend contract meer hebt is de opzegtermijn één maand. Dan is overstappen met nummerbehoud mogelijk. Kijk hiervoor op https://vodafone.nl/nummerbehoud.
Marcel81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde verhaal.
Alleen heeft Vodafone zich lekker 6 dagen de tijd genomen om de nieuwe sim te leveren.
Nu kan ik hem ook nog nieteens activeren.
Dit slaat echt alles; fout op fout en dan ook nog eens zeer slechte service als je nummer niet werkt.
Nagenoeg geen contact mogelijk zonder nummer of account.
Denk niet dat ze dit nog met een mooie tegemoetkoming kunnen rechttrekken!

Nu maar wachten op iemand die me even een toestel kan lenen zodat ik de helpdesk kan bellen....
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Marcel81,

Ook voor jou het advies om even contact met ons op te nemen via telefoon, Facebook of Twitter. Via het forum heb ik helaas geen beschikking over de systemen die ervoor nodig zijn om dit voor je op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic