Daley026

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie HTC One M9 Harman Kardon

Goedenavond,

Ik heb een korte vraag, ik wil heel graag de HTC One M9 pre-orderen maar mijn abonnement (bij T-Mobile) loopt nog te lang zodat ik nog niet kan overstappen naar Vodafone.
De HTC One M9 wil ik graag bij jullie (Vodafone) pre-orderen omdat die actie loopt van Harman Kardon.

Is het mogelijk dat ik alsnog gebruik kan maken van deze actie als ik dit zou kunnen krijgen/kopen van iemand die wel deze pre-order kan doen bij jullie maar geen gebruik wilt maken van deze actie?

Zoja, hoor ik graag van iemand waar dit het geval is, dus wel de M9 gepre-ordered maar geen gebruik maakt van deze actie.

Met vriendelijke groet,
Daley
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey @Daley026 ,

Wat balen dat je abonnement nog even bij hun zal draaien, hoelang moet je nog verder?
Het gaat echter om jou of het via en omleiding kan gaan is lastig te bepalen dat ligt er ook aan hoe goed de actie zal lopen want bij en geslaagde actie zal echter geen voorwaarde kunnen worden gemaakt.

Je zou contact kunnen opnemen met de klantenservice voor en uitgebreid gesprek.
Daley026
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi @SamsungExpert ,

Ja zeker balen, mijn abonnement loopt nog tot 07-07-2015. Ik dacht dat het wel mogelijk was om 6 maanden van te voren over te stappen of in ieder geval 3 maar blijkbaar is dit niet meer het geval. Ik snap niet helemaal wat je precies bedoeld met:

"Het gaat echter om jou of het via en omleiding kan gaan is lastig te bepalen dat ligt er ook aan hoe goed de actie zal lopen want bij en geslaagde actie zal echter geen voorwaarde kunnen worden gemaakt.".

Zou je dit kunnen toelichten?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Daley026 ,

Je abonnement gaat nog en heel lang tijdje door zeg! Ben bang dat je niet gebruik kunt maken van deze actie...
Als en actie succesvol is zal in dat geval worden vastgesteld dat zij niet en paar bestellingen apart kunnen schuiven en er zit en beperkte voorraad eraan vast.

Want goed van €350,- naar €99,- euro kan en mooie maar ook en snelle promotie zijn ;).
Ik raad je aan mocht je meer advies willen even de klantenservice te bellen, heb je ook gelijk iemand aan de lijn die je persoonlijk advies geeft.
Daley026
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi @SamsungExpert ,

Ik doelde eigenlijk meer op er mogelijkheden zijn om gebruik te maken van de actie van iemand anders die deze pre-order wel kan plaatsen maar geen gebruik hiervan wilt maken.
Als voorbeeld mag ik een bericht plaatsen waar ik zoek naar mensen die de HTC hebben gepre-ordered maar deze set niet willen aanschaffen.

Wat is de toegevoegde waarde van het bellen naar de klantenservice hierover? Wat kunnen zij voor mij betekenen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Daley026 ,

Kan je natuurlijk geen garantie geven of het bericht met de vraag of mensen deze set niet willen aanschaffen maar aan jou willen schenken succes gaat hebben. En anders en rondje KickStarter :p.
mroczkov

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Daley026, SamsungExpert,

I see you have also ordered the Harman Kardon set that comes with the HTC One M9.
Can you tell me what type of Harman Kardon headphones come with the promotion (wireless or not)? It does not say anywhere in the website, HTC/HK/Vodafone could not confirm to me and there are three different types HK has (Soho, Soho I and Soho Wireless).

Thanks a lot!

Cheers,

Milos
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey mroczkov,

Welcome to the Vodafone Forum.
I also wasn't able to find out which Harman Kardon headset will be delivered with the promotion. Hopefully users of the HTC M9 can confirm the information!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hi @mroczkov, the speaker is especially designed for the HTC M9 and can't be found on the Harman/Kardon website. The headphones are the SOHO BLACK model (with wire). Enjoy!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic