sarah25

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie Earbuds Samsung S21 - aanvragen

Op 1 mei 2021 heb ik de Samsung S21 besteld toen ik mijn contract kon verlengen en een nieuw toestel kon kiezen. Ik raakte enthousiast van de advertentie/suggestie in de Vodafone app; want als ik nu zou bestellen, kreeg ik er nu nog earbuds van Samsung bij! Ik heb gelijk besteld! Toen ik vandaag mijn nieuwe telefoon in ontvangst nam, zaten er geen earbuds bij, ik moest naar Samsung.nl/promotie gaan. Daar zag ik echter dat ik helemaal geen earbuds krijg, maar een Google Nest, maar pas bij toestellen die zijn aangeschaft vanaf 3 mei 2021. Nu vis ik dus twee keer achter het net, geen earbuds én geen Google Nest. Als jullie op de juiste wijze hadden geadverteerd op de Vodafone app, had ik twee dagen gewacht met het bestellen van de telefoon... Ik hoor graag op welke wijze jullie me hierin tegemoet kunnen komen, want ik baal als een stekker. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @sarah25 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je dit moet overkomen. Begrijp wel dat als je iets krijgt dat je dan je abonnement wil verlengen, zou ik ook gedaan hebben. Maar op de website van Samsung kan je toch nog steeds die Buds Pro ontvangen? De actie liep van 06-04-2021 t/m 02-05-2021, je zit dus prima in deze periode. De actie is alleen afgelopen, maar je kan nog wel registreren om dit product te krijgen. 

Zie: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N9ZYFN6QFZB7V

Op deze pagina kan je je gewoon registreren, tot 06-06-2021, en dan moet je die van Samsung binnen krijgen. Kijk maar even, dan zie je dat het allemaal, hoop ik dan, wel mee valt en dat je toch recht hebt op deze Buds Pro. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @sarah25 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je dit moet overkomen. Begrijp wel dat als je iets krijgt dat je dan je abonnement wil verlengen, zou ik ook gedaan hebben. Maar op de website van Samsung kan je toch nog steeds die Buds Pro ontvangen? De actie liep van 06-04-2021 t/m 02-05-2021, je zit dus prima in deze periode. De actie is alleen afgelopen, maar je kan nog wel registreren om dit product te krijgen. 

Zie: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N9ZYFN6QFZB7V

Op deze pagina kan je je gewoon registreren, tot 06-06-2021, en dan moet je die van Samsung binnen krijgen. Kijk maar even, dan zie je dat het allemaal, hoop ik dan, wel mee valt en dat je toch recht hebt op deze Buds Pro. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @sarah25
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je baalt als een stekker, want je wil natuurlijk met deze acties niet tussen wal en schip belanden als je je abonnement verlengd. 

Ik zie dat @Energieboy je al nuttige informatie heeft toegestuurd over de actie en over het bestellen/aanvragen van de Earbuds. Op basis van deze informatie zou je de Earbuds moeten kunnen bestellen, aangezien je aangeeft het abonnement op 1 mei 2021 te hebben besteld. 

Laat je ons weten of het is gelukt? Mocht het niet lukken, dan wil ik je adviseren om mijn collega @Louis een privéberichtje te sturen met daarin onderstaande informatie. Hij heeft namelijk net iets meer mogelijkheden hierin dan ik. Hij is komende maandag weer aanwezig en zal er dan dieper voor je in duiken. 

Naam contractant: 
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:
Bestelnummer: 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic