MarvinU

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie: 10GB met een verlenging?

Beste,
 
Ik heb een paar vragen over mijn verlengde abonnement.
 
1- Ik heb vernomen dat de 10GB bundel wat moeite had met koppelen omdat er bij veel abonnementen geen Maximaal Blox automatisch werd toegevoegd? Hier moesten veel klanten voor bellen naar Vodafone wat voor onrust zorgde, is de administratie omtrent de 10GB Blox nu wat beter geregeld?
 
2- Ik ga over van een 2 jarig abonnement met toestel en laat deze verlengen naar een (besteld op 22-12-2012) "SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 35" bundel. Ik begreep van veel mensen dat vanwege dat het abonnement wordt verlengd de actie niet geldt?
Klopt dit of heb ik gewoon recht op de 10GB Blox gratis met mijn Sim Only abonnement die in gaat in April 2013?
 
Graag hoor ik snel van jullie, ik heb het namelijk al besteld en kan hier binnen 5 dagen nog op terug komen..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Graag gedaan! Zou je willen aangeven dat je vraag is opgelost door te klikken op 'Als oplossing accepteren'? Dan kunnen andere klanten die een soortgelijke vraag hebben direct zien wat het antwoord op je vraag is 🙂

Jij ook de beste wensen en fijne feestdagen!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey MarvinU, allereerst welkom op het forum! Fijn dat je opnieuw gekozen hebt voor een Vodafone contract.

De aansluitproblemen zijn inmiddels verholpen. Je kunt er dus vanuit gaan dat de BloX correct wordt aangesloten. Blijkt er onverhoopt toch iets niet goed te gaan, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via 1201 of door een berichtje te sturen via Twitter of Facebook.

De 10GB actie is ook geldig bij verlengingen, zodra je abonnement wordt omgezet in april wordt tegelijkertijd deze BloX geactiveerd.
MarvinU
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Jochen,
 
Bedankt voor je erg snelle antwoord.
Ik heb nog 2 andere vragen:
 
- Geldt de actie ook tesamen met een kortingscontract? Dus die Sim Only is het eerste jaar 50% korting.
Ik neem aan dat dit allemaal wel goed samen loopt?
 
en 
 
- Wat betreft nummerbehoud, zal het een dag stil liggen of kan ik zodra de overdracht is van mijn oude abonnement naar mijn nieuwe gewoon blijven bellen? Zal ik een nieuwe sim-kaart op tijd ontvangen of wordt deze sim-kaart behouden?
 
 
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
De korting die je krijgt op je abonnement staat in jouw geval los van de 10GB actie. Hij zit er dus gewoon bij 😉

Omdat het om een verlenging gaat naar een Sim Only abonnement ontvang je van ons geen nieuwe sim. Mocht je in de toekomst een los toestel kopen waar je bijvoorbeeld een micro- of een nanosim voor nodig hebt, kun je die gratis ophalen bij een van onze winkels. Als wij je abonnement omzetten in de systemen zul je hier niets van merken. Je krijgt een smsje dat je abonnement is aangepast en belt vanaf dat moment tegen de nieuwe voorwaarden.
MarvinU
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hartelijk dank voor jouw antwoord.
Het is mij duidelijk en ben behoorlijk blij met de verlenging.
 
Dank en prettige kerstdagen 🙂
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Graag gedaan! Zou je willen aangeven dat je vraag is opgelost door te klikken op 'Als oplossing accepteren'? Dan kunnen andere klanten die een soortgelijke vraag hebben direct zien wat het antwoord op je vraag is 🙂

Jij ook de beste wensen en fijne feestdagen!
MarvinU
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit trouwens 10GB per maand of eenmalig 10GB tot dat het op is en dan het standaard GB van het abonnement?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi MarvinU,

Het is elke maand 10GB, tot het einde van je abonnement. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken! 😉
Susan1972

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
FF een vraagje... Waarom worden de abbonnementen niet gewoon automatisch op 10GB gezet wanneer ze zijn afgesloten zijn in die actieperiode en daar dus voor in aanmerking komen?
Ik heb mijn abbo afgesloten op 4 november 2012 en nou blijkt dat er op dit abbo geen 10 GB opstaat...Blijkbaar heeft de medewerker van de Phonehouse dit niet doorgegven bij het doorsturen naar Vodafoon en nu heb IK ALS KLANT nu pech want ze kunnen dit niet meer aanpassen?????????
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Susan,

Wat zonde dat het er niet opgezet is. De actie met het 10gb pakket had wel een aantal voorwaarden. Om te kijken of je daaraan voldeed zal ik je toch naar de klantenservice moeten verwijzen. Zij kunnen hem dan direct voor je aansluiten indien nodig. Je mag dit trouwens ook via Twitter en Facebook regelen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic