Knoefs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Achtergrond vast zetten

Ik heb een Samsung S23 Ultra.
Op mijn vorige toestel (Samsung Note9) had ik het achtergrondplaatje zo ingesteld gekregen dat dat niet mee draaide als je het toestel draait.
Is dat ook op mijn huidige toestel zo in te stellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12042Posts
  • 3517Oplossingen
  • 3136Likes

Hoi @Knoefs 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben dan wel geen Samsung expert maar misschien helpt deze informatie je? Deze komt van de Samsung community af en denk dat dit wel is wat je zoekt. Zo niet, kijk dan even via google, geef als zoekopdracht bv: niet draaien achtergrond plaatje S23 ultra  

Denk dat de snelste manier is om zelf op te zoeken via Google en anders even langs een Vodafone winkel gaan. Misschien dat die je daarmee wel kunnen helpen. Mocht er een klant zijn die het antwoord weet dan mag die deze hier natuurlijk ook plaatsen 😜

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12042Posts
  • 3517Oplossingen
  • 3136Likes

Hoi @Knoefs 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben dan wel geen Samsung expert maar misschien helpt deze informatie je? Deze komt van de Samsung community af en denk dat dit wel is wat je zoekt. Zo niet, kijk dan even via google, geef als zoekopdracht bv: niet draaien achtergrond plaatje S23 ultra  

Denk dat de snelste manier is om zelf op te zoeken via Google en anders even langs een Vodafone winkel gaan. Misschien dat die je daarmee wel kunnen helpen. Mocht er een klant zijn die het antwoord weet dan mag die deze hier natuurlijk ook plaatsen 😜

Knoefs
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor de tips.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic