Beste,
Zou iemand mijn accounts kunnen ontkoppelen alsjeblieft?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Remi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @TheBigShow, welkom op de Vodafone Community!
Ik heb zojuist Mijn Ziggo ontkoppeld van je My Vodafone. Dat betekent dat er voor Mijn Ziggo een nieuwe registratie plaats kan vinden. Je inloggegevens voor My Vodafone blijven gelijk. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!
Hoi @TheBigShow
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je bij je profielinstellingen alle gegevens hebt ingevuld dan kan iemand van Vodafone je accounts ontkoppelen. En die zal hier dan aangeven dat het is aangepast.
Veel plezier en fijne feestdagen
Hi @TheBigShow, welkom op de Vodafone Community!
Ik heb zojuist Mijn Ziggo ontkoppeld van je My Vodafone. Dat betekent dat er voor Mijn Ziggo een nieuwe registratie plaats kan vinden. Je inloggegevens voor My Vodafone blijven gelijk. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!
Beste Alex,
Zou je voor mij ook het vodafone en ziggo account kunnen ontkoppelen?
BVD, Whitney
Hoi @rob-whitney
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je bij je profielinstellingen alle gegevens hebt ingevuld dan kan iemand van Vodafone je accounts ontkoppelen. En die zal hier dan aangeven dat het is aangepast.
@Energieboy bedankt voor de snelle reactie. Als het goed is heb ik mijn gegevens aangevuld bij profielinstellingen. Hopelijk ziet iemand van vodafone dit en kunnen ze mijn accounts ontkoppelen. Fijne avond!
Hoi @rob-whitney
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik help je graag verder met het ontkoppelen van de accounts.
Kun je mij een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens?
- Voor- en achternaam
- Adres
- Postcode
- Geboortedatum
- Mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Door het ontkoppelen van de accounts, wordt het My Vodafone account verwijderd.
Je mag na het ontkoppelen een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo.
@Louis dank voor de reactie. Ik heb op uw naam geklikt maar zie dan nergens 'stuur bericht' staan dus geen idee hoe ik een prive bericht moet sturen...
Door op mijn naam te klikken, zie je rechts boven in staan "Een bericht verzenden" @rob-whitney.
Zie je dit ook staan?
Ik heb je een privebericht gestuurd @rob68-Whtiney,
Ik zie dat je via je mobiele telefoon kijkt. Als het goed is, moet je dan iets verder naar onder scrollen.
Kun je eens controleren of de optie daar tussen staat? Zo niet, dan hoor ik het graag!
Je mag op jouw profiel klikken en dan naar berichten gaan. Daar kun je op mijn bericht reageren met de gegevens zodat ik het alsnog kan oppakken voor je.
Dankjewel voor de gegevens @rob-whitney,
Ik heb je My Vodafone account verwijderd van je Mijn Ziggo account.
Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken. Gebruik hiervoor een e-mailadres wat nog niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo.
Groet,
Steven
zou u dit voor mij ook willen doen?
Hoi @Conrad Bekker
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ja hoor, daar kan iemand van Vodafone je wel bij helpen. Ik kan je op dit moment daarmee niet helpen. Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Hij kan je verder helpen met het loskoppelen van je gegevens. (Dus wel even privé sturen en niet hier in het openbaar plaatsen)
Hoi @Conrad Bekker,
Ik help je graag hiermee verder.
Kun je mij een privebericht sturen (door te klikken op mijn naam en dan op "Stuur een bericht "klikken.
Graag ontvang ik de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Ik heb helaas niks meer van je vernomen @Conrad Bekker.
Mocht het alsnog nodig zijn om de accounts te ontkoppelen, dan hoor ik het graag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.